TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
5-6-2010
|
20-8-2009 18:23:39
Jaaaaaaaa! Ben er vorige week geweest, na ook een aantrekkelijke offerte gehad te hebben, OH MY GOD!!!!! Precies een trouwwinkeltje uit de jaren stillekes... Ben er nog ni goe van, alles met plastieken bloemmekes en tulle (oude tulle welliswaar...) En klantvriendelijk was het ook al niet, enfin echt geen aanrader en te zeggen dat we daar 2 uur voor onderweg zijn geweest...
|
|
ariadne
5-9-2009
|
20-8-2009 18:57:49
ok, bedankt om dit mij te vertellen...ik was al serjeus aan het twijfelen, omdat de website er ook al verouderd uitzag, en foto's vond ik de muren wel mooi gedaan, maar de rest leek me inderdaad eindeloos verouderd. hun klantvriendelijkheid is via e-mail inderdaad ook al niet om naar huis te schrijven. ik kan je eventueel wel verwijzen naar www.creative-solutions.be daar heb ik ook een offerte van gevraagd, weliswaar 300euro duurder, maar heel modern en super vriendelijk en gedetailleerde offerte !
groetjes 05/09/2009
|
|
Eva
|
9-2-2010 14:17:31
Hoi, Mijn decoratie en het bruidskleed heb ik bij ziri.be besteld voor 30-01-2010. Ik ben redelijk tevreden. Het kleed was zoals afgesproken, en het decor was veel beter dan verwacht. Dus zeker een aanrader...
|
|
Liesbeth
|
11-2-2010 12:41:40
Ik had ziri.be aangenomen om voor mijn huwelijkdecoratie te zorgen. Ik vond het heel mooi gedaan (9uur gewerkt met 3 personeel). Voor die prijs zou ik waarschijnlijk alleen kunnen huren.
|
|
kim
26-6-2010
|
23-3-2010 19:56:29
hoi,
ik ben gisteren zelf bij ziri geweest om mijn trouwkleed te gaan bestellen,en ik moet zeggen..het is mij super meegevallen, het meisje dat me hielp was enorm behulpzaam en geduldig en bovenal heel vriendelijk.
de winkel kan ouderwets lijken,en dan.. het zijn toch de prachtige jurken die tellen?
ik vind het allersinds een echte aanrader
groetjes kim
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|