Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitwisseling Daemshof

20-8-2009 16:06:26
Hoi,

Zijn er bruidjes die hun huwelijksfeest doen of deden in het Daemshof in Noorderwijck en eventueel ideeën en ervaringen willen uitdelen via mail?
Dan denk ik bv. aan keuze menu,...

Tot gauw!

wijtrouwenin2010@live.be

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 548

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik20-8-2009 17:05:57

Wij hebben er ons huwelijksfeest er gegeven op 25 april en waren over alles heel tevreden: sfeer, eten, bediening,... . Als mensen nu onze dvd of de foto's nog eens zien, wordt er nog steeds zo over het eten 'gestoeft'. Op volgende link staan ook een aantal foto's van het eten, de sfeer,...: http://picasaweb.google.be/sylviatimmermans1981

groetjes,
Sylvia

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-8-2009 17:09:47

In maart zijn we er naar een trouwfeest geweest. De menu die wij toen kregen:
trio van sint jacobsvruchten
aardappel- waterkerssoep
hereford rund met aangepaste groenten
dessertenbuffet

Dat rund was wel kei lekker. Alhoewel ik geen vleeseter ben. Ook vond ik het leuk dat ze kwamen vragen of er waren die hun vlees graag doorbakken hadden.

groetjes, Carolina

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik20-8-2009 17:48:46

@Carolina: Dat is idd wel heel leuk dat ze dat vragen! Is voor sommigen toch belangrijk he. Ik ga direct eens kijken of het rund erbij staat. :)
@Sylvia: Super mooie foto's, de sfeer zat er goed in he! :) Zou je t erg vinden om je mail door te geven (of mij te mailen). Heb ik toch iemand waar ik bij terecht kan. :)

Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik21-8-2009 10:50:34

Hallo,

wij trouwen er zaterdag 3/10. Begin september hebben we een afspraak voor de menukeuze.
Veel plezier nog met de verdere voorbereidingen.

groetjes, Daniëlle

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik21-8-2009 11:29:42

Hey Daniëlle,

Voor jou begint het serieus te korten dan! Kan je mij op de hoogte houden?

Groetjes

S
30-10-2010
 Meld misbruik21-8-2009 20:40:30

Hey!

wij hebben op 2 september een afspraak om de zaal eens te gaan bezichtigen en wat meer informatie te krijgen. Ik ben benieuwd... de verwachtingen zijn in ieder geval hoog na al de positieve commentaren die ik hier al las!

Ik laat zeker weten wat wij er van vonden!

groetjes,
Lien

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik21-8-2009 20:53:47

Hey Lien,

Je gaat het zeker heel mooi vinden! Ja laat zeker iets weten he, je hebt mijn mailadres nu!

Groetjes

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik22-8-2009 12:22:08

@ Danielle,

Dan trouwen jullie er op de kop 1 jaar na ons!!

Groetjes
Ines
reeds 323 dagen getrouwd!

Liesbeth
25-9-2009
 Meld misbruik25-8-2009 23:17:54

Hoi Stephanie,
Wij zijn verleden jaar getrouwd in het Daemshof. Wij hadden als voorgerecht de scami's met olijfolie als hoofdgerecht hadden wij ossehaas. Het was ongeloofelijk lekker, ze praten er nu nog van, maar de klap op de vuurpijl is toch wel het dessertenbuffet dat was lekkerrrrrrrrrrrr.
wij hadden op aanraden van het Daemshof ook de huisdj, DJ Geert Biesemans, genomen die ook sterk aan te bevelen is.
Alvast veel succes en laat eens weten hoe het geweest is.

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik26-8-2009 9:45:49

Hey Liesbeth,

Hmm heb al enkele foto's gezien en t ziet er inderdaad lekker uit!
Zou je mij een mailtje kunnen sturen? Dan kan ik je op de hoogte houden!

Groetjes

Stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...