Terug naar overzicht
Wij hebben er ons huwelijksfeest er gegeven op 25 april en waren over alles heel tevreden: sfeer, eten, bediening,... . Als mensen nu onze dvd of de foto's nog eens zien, wordt er nog steeds zo over het eten 'gestoeft'. Op volgende link staan ook een aantal foto's van het eten, de sfeer,...: http://picasaweb.google.be/sylviatimmermans1981 groetjes,Sylvia
In maart zijn we er naar een trouwfeest geweest. De menu die wij toen kregen: trio van sint jacobsvruchtenaardappel- waterkerssoephereford rund met aangepaste groentendessertenbuffetDat rund was wel kei lekker. Alhoewel ik geen vleeseter ben. Ook vond ik het leuk dat ze kwamen vragen of er waren die hun vlees graag doorbakken hadden. groetjes, Carolina
@Carolina: Dat is idd wel heel leuk dat ze dat vragen! Is voor sommigen toch belangrijk he. Ik ga direct eens kijken of het rund erbij staat. :)@Sylvia: Super mooie foto's, de sfeer zat er goed in he! :) Zou je t erg vinden om je mail door te geven (of mij te mailen). Heb ik toch iemand waar ik bij terecht kan. :)
Hallo,wij trouwen er zaterdag 3/10. Begin september hebben we een afspraak voor de menukeuze.Veel plezier nog met de verdere voorbereidingen.groetjes, Daniëlle
Hey Daniëlle, Voor jou begint het serieus te korten dan! Kan je mij op de hoogte houden?Groetjes
Hey!wij hebben op 2 september een afspraak om de zaal eens te gaan bezichtigen en wat meer informatie te krijgen. Ik ben benieuwd... de verwachtingen zijn in ieder geval hoog na al de positieve commentaren die ik hier al las! Ik laat zeker weten wat wij er van vonden!groetjes,Lien
Hey Lien,Je gaat het zeker heel mooi vinden! Ja laat zeker iets weten he, je hebt mijn mailadres nu!Groetjes
@ Danielle, Dan trouwen jullie er op de kop 1 jaar na ons!!GroetjesInesreeds 323 dagen getrouwd!
Hoi Stephanie,Wij zijn verleden jaar getrouwd in het Daemshof. Wij hadden als voorgerecht de scami's met olijfolie als hoofdgerecht hadden wij ossehaas. Het was ongeloofelijk lekker, ze praten er nu nog van, maar de klap op de vuurpijl is toch wel het dessertenbuffet dat was lekkerrrrrrrrrrrr.wij hadden op aanraden van het Daemshof ook de huisdj, DJ Geert Biesemans, genomen die ook sterk aan te bevelen is.Alvast veel succes en laat eens weten hoe het geweest is.
Hey Liesbeth,Hmm heb al enkele foto's gezien en t ziet er inderdaad lekker uit!Zou je mij een mailtje kunnen sturen? Dan kan ik je op de hoogte houden!GroetjesStephanie