TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karmen
29-5-2010
|
20-8-2009 19:59:58
Hoi! Ik trouw op dezelfde dag & heb een paar weken geleden een viasgiste & kapster gecontacteerd. Alletwee zeggen ze dat het nog wat vroeg is, dus dat zal dan wel! :) & dat ik hen het best begin volgend jaar opnieuw contacteer & vastleg! :)
|
|
kelly
29-5-2010
|
20-8-2009 20:47:29
Hey, wij trouwen ook op 29 mei de make-up heb ik al vastgelegd omdat het een vriendin van mij doet maar voor de kapper ga ik ook pas volgend jaar want die vond dat ook nog een beetje vroeg om nu al vast te leggen.
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
20-8-2009 20:50:49
Hllo
Wij trouwen in April, toen ik mijn kapster vroeg wanneer ik best ging om eens langs te gaan voor een proefkapsel zei ze dat dit best ongeveer een maad op voorhand kon gebeuren. Mijn visagiste zei dan weer dat ik er best vroeg bij kon zijn, omdat ze het die periode altijd redelijk druk heeft.
Groetjes Petroeska 16/04/2010
|
|
Evy
|
20-8-2009 21:24:59
Beste,
je kan best al een afspraak maken dan ben je zeker. Ik ben visagiste en werk samen met een kapster. Wij komen aan huis. Check www.fonkel.be
|
|
Sofie
|
21-8-2009 15:49:27
Hey Truus
Wij trouwen op 15 mei en ik heb de kapster + make-up al vast gelegd omdat ik iemand wilde die aan huis kwam en die zijn sneller bezet denk ik ik ga voor Elke van Looks of Versailles dan heb ik 2 vliegen in 1 klap!
succes nog met de voorbereidingen! sofie
|
|
Lola
17-10-2009
|
21-8-2009 23:19:16
hey,
ik heb nuira l'artista genomen. ze is een haarstyliste en visagiste. bovendien komt ze aan huis. ze is super goed en ik ben zeer tevreden van haar. make_up_artista@hotmail.com
groetjes
|
|
Dorina
|
31-8-2009 15:35:08
Hey Truus,
Je mag me altijd contacteren... ikzelf ben visagiste,haistyliste.
Met vriendelijke groeten, Dorina dorina@xplore.be
|
|
caroline
|
31-8-2009 20:51:17
Hallo Truus,
neem eens een kijkje op www.trouwmakeup.be
Lieve groetjes, Caroline
|
|
Kelly
|
8-9-2009 16:11:00
Hallo Truus,
ikzelf ben kapster aan huis, specialiteit bruidskapsels, en tweevoudig wereldkampioene hierin. Voor make-up kan je ook bij mij terecht.
Bel of mail gerust voor meer informatie:
kelly.lenhardt@telenet.be 0494/74.03.66
Groetjes,
kelly Lenhardt
|
|
Nathalia
|
7-10-2009 18:34:38
Beste Truus,
Wij verzorgen bruidsmakeup & bruidskapsels over heel Belgie, neem gerust een kijkje op onze website www.bruidsmakeup.be of www.nathaliaghafari.com
Nog veel succes,
Groetjes,
Nathalia
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|