Terug naar overzicht
Berkenhof in Bierbeek. Niet ver van de autostrade en kort tegen Leuven.Geen idee of ze drank a volonté hebben. Is vast wel te bespreken.
Er zijn hier al heel wat zalen in de buurt van Leuven aan bod gekomen. Misschien eens achter zoeken via de zoekfunctie.In de buurt van Aarschot heb je er ook nog een aantal.Zaal in Baal die gekend is: Lindenhof.Da's al dichter tegen provincie Antwerpen natuurlijk. Ben ik onlangs nog naar een feest geweest. Gewone niet al te dure zaal, maar alles inorde.Berkenhof in Bierbeek is beetje duurder, maar dat zie je er ook aan.Ik vind beide zalen prijs/kwaliteit goed.
HalloWij zijn overlaatst naar 2 trouwfeesten geweest in De Venkel tegen kortenberg.Heel lekker en de bediening was super.
Hoi,El Dorado in Humbeek is een leuke locatie.Kasteel Diepensteyn te Steenhuffel is ook niet te duur maar wel verbonden aan catering. Veel succes ! :-)
hey!Het klinkt misschien gek, maar ik heb gewoon de gouden gids naast m'n computer genomen. Telkens ik iets vond bezocht ik de website en stuurde een informatieaanvraag.heb er toch veel antwoorden van gekregen.
Hoi,De hophoeve in Affligem.grKim12-09-2009
www.hofvanwelde.be Hof van Welde in nossegem. Hele mooie zaal en mogelijkheid om drank à volonté te nemen.
Hof te Rhode in Schaffen bij Diest?groetjes,Nathalie
Wij doen ons trouwfeest in Aulnenhof te Walshoutem, vlakbij afrit Landen op de E40. De prijzen daar zijn drank inbegrepen tot op het einde van het feest.
Hallo Kristelle,Wij hebben vorige week ons trouwfeest gehouden in de Kiewithoeve in Tessenderlo (Engsbergen). Het was echt af!Groetjes,Ilse7 dagen getrouwd
Berkenhof in Bierbeek is een echte aanrader! En helemaal niet duur...ik heb veel zalen en offertes gezien...Tis een prachtige locatie, mooie tuin en een terras aan het water. Heerlijk eten, goede bediening...Je moet wel eens gaan kijken, want ik vind niet dat de website goed weergeeft hoe mooi het daar is.Succes!
www.dewaterhoek.be te Grazen (Geetbets)Schitterende locatie!
hallo,wij hebben Hof ter Nering in Beersel.kijk eens op de site.de prijzen vallen héél goed mee.groetjes Daisy25/09/2009
Wij hebben gekozen voor De Bourgondiër in Diest. www.bourgondier.net Zaal is niet supergroot maar dat was voor ons ook niet nodig. De prijzen liggen er echt heel goed, en zoals in de meeste zalen kan je met een drankforfait werken
HalloAlvast bedankt voor de tips, heb al een paar zalen gecontacteerd, het wordt in ieder geval spannend...Groetjes