TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karmen
29-5-2010
|
20-8-2009 21:52:01
Wij trouwen pas eind mei & hebben voorlopig feestzaal, dj, fotograaf, kleed, vervoer voor ons 2 (suite weet ik nog niet) & uitnodigingen (ontwerp) geregeld. Maar ik denk dat er nog heeeeeeel veel werk zal zijn, dus ik vind het eigenlijk niet te lang duren. Ik ben ook wel een vrij trage in zo'n dingen, wikken & wegen voor ik iets beslis! :D
|
|
Prinses
17-4-2010
|
20-8-2009 22:43:32
Wij trouwen ook op 17 april 2010 :-) De grote dingen zijn hier al in orde, enkel de details nog maar wij bereiden ons eerst voor op de komst van ons 2de kindje binnen 5 weken! Vanaf dan ist nog maar 6 maand tot aan de trouw!! Het wachten duurt idd wel lang want ik kijk zo uit naar die dag!
|
|
Kim
12-9-2009
|
21-8-2009 8:06:27
Hoi,
Even een hart onder de riem... Ik ben hier gestart in augustus 2008 voor onze trouw van meer dan een jaar later. Het leek oneindig ver en ik dacht echt dat het een eeuwigheid zou geduurd hebben eer het er was, maar intussen zijn het maar 22 dagen meer ;). Nu heb ik wel zo het gevoel dat de weken precies wat stilstaan, omdat zo goed als al onze voorbereidingen gedaan zijn en ik mij dus op niks meer kan concentreren :) Eergisteren werden ons ringen geleverd (prachtig) en vandaag of morgen rij ik nog om onze fototoestelletjes en dan moet ik nog juist de naamkaartjes schrijven!
Groetjes Kim 12-09-2009
|
|
Jessica D
3-7-2010
|
21-8-2009 8:53:24
Hallo
wij trouwen 3 juli 2010 en het lijkt mij ook nog zo veraf. Ik hoop dat het nu wat vlugger begint te gaan! Grote dingen ook al geregeld, maar ik verlang om verder nog wat voor te bereiden, maar voor de rest is het nog wat te vroeg. Dus aftellen! Van de meeste bruidjes hoor ik dat het vanaf 100 dagen plots snel gaat...
|
|
Tina
1-5-2010
|
21-8-2009 10:57:59
Hey,
Wij trouwen op 1 mei, en dus ook nog 253 daasjes geduld opbrengen langs deze kant ... Sommige momenten lijkt het een eeuwigheid te duren en andere kijk ik naar de teller sta ik versteld dat het van 350 dagen al naar bijna 250 dagen is gegaan. Ik hou mezelf bezig door rustig 1 ding per keer af te werken. Zo is ondertussen de zaal, de DJ, de fotograaf, mijn kleed (!!!), iemand voor de geloftes. Nu bezig met de decoratie van de tafel. Ach ja,... ik zie het als bezigheidstherapie. Nog veel geduld en succes iedereen !!!
TINA
|
|
Sofie
|
21-8-2009 11:01:55
Ik weet exact hoe je je voelt Kitty
Hier ook nog 267 dagen zucht :-) ik wil alles veel te vroeg regelen: heb al zaal, gemeetne, kerk, fotograaf, DJ, vervoer, kapster en ben nu bezig aan de misboekjes. gelukkig breekt er nu een drukke periode aan op het werk waardoor ik niet meer elke dag tijd zal hebben om eraan te denken en de tijd wat sneller zal vooruit gaan. Ik denk dat de komende 4 maanden nog lang zullen lijken maar eens we aan 2010 aankomen, zal het wel snel gaan!
Heb al zin om kleedjes te gaan passen ook
Eventjes geduld nog, we tellen samen af via dit forum!!
Sofie 15/05/10
|
|
Sara
15-5-2010
|
21-8-2009 12:53:22
Dag dames, ook ik trouw op 15 mei 2010 maar als ik dat zo lees heeft iedereen al vanalles in orde. ik sukkel nog met de fotograaf en heb geen enkel idee wat te doen met vervoer! Wij zitten met de grote suite 26 man, mijn vriend wilt geen bus maar auto's, liefst enkel eentje voor ons. Wat denken jullie? Enige tips?
|
|
Gwen
14-5-2010
|
21-8-2009 13:07:46
Hallo,
Wij trouwen op 14 mei 2010 en ik vind persoonlijk ook dat het lang duurt maar ik probeervanaf nu elke maand iets te regelen en dan valt het best wel mee.(Heb al wel veel voorbereidingen gedaan en men kleed is ook al besteld)
Gwen
|
|
Ruth
22-5-2010
|
21-8-2009 13:10:48
hoi!! wij trouwen op 22 mei 2010 en zijn ook al met de belangrijkste dingen rond. enkel nog mijn uitnodigingen, menu's, naamkaartjes en misboekjes en de trouwringen. In 2010 begin ik aan al de rest, doch zou ik elke dag iets willen doen:)! ik kijk er zooooooooooooooooooo naar uit!!!
groetjes
ruth 22/05/2010!
|
|
Liesbeth
24-4-2010
|
21-8-2009 19:19:34
Hey,
Ik ken het gevoel, het mag snel komen die trouwdag.
Wij trouwen op 24 april 2010. We hebben eigenlijk enkel de gemeente en de zaal vastgelegd. Voor de rest hebben we nog geen tijd gehad, we zijn aan het bouwen en binnenkort verhuizen we. We geven enkel een receptie, dus dat zal wel meevallen denk ik qua voorbereidingen. Ik verlang wel al om het kleed te kiezen. Zijn er hier nog mensen die enkel een receptie geven?
Groetjes, nog eventjes geduld ;)
|
|
sofie
|
26-8-2009 15:19:11
Hoi, Wij trouwen op 24 april 2010 en bij ons ligt de zaal, de traiteur, de kerk, de fotograaf en het kleed vast. Stilletjes aan beginnen we uit te kijken voor uitnodigingen en ringen en maken we de misboekjes in orde. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn anders word ik nog meer ongeduldig als ik al ben. Succes allemaal met jullie voorbereidingen!
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|