Terug naar overzicht
Ik ben al vaak naar events geweest/seminaries/feestjes in het Brugse en heb er zelf al moeten organiseren maar nog nooit met deze cateraar (heb er zelfs nog nooit van gehoord).Ik zou Rustenburg en Salons St.Germain uit Diksmuide aanraden.
Hallo Astrid,Wij zijn vorige zaterdag getrouwd in het fabriekspand in roeselare en hadden traiteur leconte van oudenaarde. We hebben van al de mensen niets anders dan complimenten gehad.GroetjesSophie
wij hebben ook gekozen voor traiteur Leconte omdat ze echt een all-in prijs per persoon kunnen geven. Ik heb een kennis die met Catering Plus getrouwd is en zij waren super tevreden. Persoonlijk vond ik het gewoon nadelig dat ze een prijs voor de menu en voor het personeel apart geven. Dit is de reden waarom zij voor Leconte kozen. Marthe
Beste Astrid,als verhuurder van een feestzaal heb ik al diverse keren met de mensen van Catering plus gewerkt en ik moet wel zeggen dat ze zeer proffesioneel zijn,verzorgd voorkomen en het aller belangrijkste,zeeeer lekker van keuken.vriendelijke groetenRudi