Terug naar overzicht
Veel succes verder en een droomdag toegewenst!!!
Leuk e :D,Wij hebben nog 56 dagen te gaan en alles is gepland! De uitnodigingen zijn gisteren zelfs al op de bus gegaan!Sylvie16/10/2009
het gaat snel he! onze dag is 2 oktober en het dringt nog niet zo goed door dat we er bijna zijn
Ook voor ons komt het dichterbij: 9 oktober!Enerzijds is/was het erg leuk om alles te regelen, anderzijds zal ik toch ook blij zijn als het eindelijk zover is!Succes nog!Tamara
Hoi Eva,Spannend is het allemaal he... Wij hebben vandaag precies nog 5 weken te gaan.. We trouwen op 25 september en ik wordt nu al gek van de zenuwen!Groetjes Sarawww.25-09-09.bruiloftsite.nl
Hallo iedereen,het is inderdaad allemaal leuk en spannend om er zo naartoe te leven. Zeker op een forum hier voel je dat gevoel erg goed.Maar zoals Tamara zei, je wilt anderzijds ook al dat het er is. Is een erg dubbel gevoel. Organiseren leuk, maar dag zelf is ook fantastich. (alé ja, hoop ik toch)@Tamara: wij trouwen ook 9 oktober voor de wet, 10 oktober is dan voor de kerk. @Sara: zenuwen heb ik eigenlijk nog niet. Enkel wat gezonde kriebels nu het allemaal dichterbij kom. Maar zenuwen om te trouwen, ik denk niet dat dat er bij mij in zal zitten:-) Ik vind het gewoon allemaal erg spannend. Zeker de reacties van anderen op de dag zelf. (kledij, mis, locatie...) Voor hen is het allemaal nieuw en ben gewoon benieuwd hoe ze er op gaan reageren:-)Aan alle anderen nog veel plezier met het voorbereiden en hopelijk niet teveel zenuwen!Groeten,Eva 10/10/'09
Hallo,hier nog een bruidje met 50 dagen op de teller! Het wordt idd wel heel erg spannend... Ik ga het missen, al die voorbereidingen treffen :) het meeste is ondertussen al geregeld, alleen de kleine dingetjes moeten we nog in orde brengen...Nog veel plezier allemaal!Cindy10.10.09
Hallo bruidjes van 10-10 en de andere,Hier nog eentje met 50dagen op de teller! Ik vind dat het toch traag gaat hoor...eens die honderd gepasseerd ging het zo snel en nu heb ik al enkele weken het gevoel dat het maar blijft duren...misschien omdat de voorbereidingen er nu bijna opzitten...Of is het omdat ik hier zoveel berichtjes lees: nog 10 dagen, nog 1 dag, morgen is het zo ver...pfff ik wou dat het al 9oktober was en ik ook kan zeggen morgen is het zover!!!Maandag eerste pasbeurt...zalig!Hopelijk vliegen de resterende 50dagen voorbij...groetjes,IngeNog 50dagen!
Nu zijn het voor ons nog maar 49 dagen...Zalig...Kunnen wel niet wachten tot het zover is...Gr.Tess10/10/2009
Hoi EvaVoor ons nog 20 dagen op de teller!!Heb nog wel wat werk.Bruidsboeket, bloemen en lingerie bestellen, dj muziek overleggen en openingsdans nog beslissen, nog 2 uitnodigingen wegdoen, en onze korte reis moet ik nog plannen.Echte zenuwen heb ik nog niet.Ik heb volgende week verlof en dan kan ik nog wel wat plannen.Volgend weekend vrijgezellenavond!!! SpannendGroetjes en nog veel plezier aan de voorbereidingTaschke 12 september 2009