TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
10-4-2010
|
21-8-2009 10:01:27
Hey Ine,
er zijn nu al nieuwe collecties binnen in bepaalde winkels. Wij trouwen in april en heb mijn kleedje al gevonden eind juni, van de nieuwe collectie van Pronovias... Je moet toch zo'n 6 maanden rekenen, dus misschien kan je al eens ergens gaan kijken...? groetjes Ilse
|
|
Tina
1-5-2010
|
21-8-2009 11:06:31
Ine,
Ik zou eerlijk gezegd dat gokje niet wagen ... Ik moet zelf 7 maanden wachten op mijn kleed. Op dit moment zijn er al hier en daar nieuwe collecties binnen. En moet dit echt ? Op een kleed staat geen jaartal hoor, je moet gewoon kopen waar je een goed gevoel bij hebt (al is dit een 2007, 2008,2009 of 2010). Ik zou al eens gaan kijken.
Groetjes,
TINA 1.5.2010
|
|
ine
27-2-2010
|
21-8-2009 11:20:18
Oef oef ik ben al blij dat jullie dat ook denken!! Enig idee waar er al nieuwe collecties binnen zijn?
Ine
|
|
silke
27-2-2010
|
21-8-2009 12:11:48
hoi ine
wij trouwen op 27 februari 2010. Bij alle winkels waar ik geïnformeerd heb, mag ik nog wachten tot alle nieuwe collecties binnen zijn, is nog tijd genoeg zeggen ze. linea raffaelli komt pas binnen tg oktober. als ik ten laatste eind oktober ga, hebben ze meer dan tijd genoeg zeggen ze. dat je echt lang moet wachten is geen waar hoor.
grts
|
|
silke
27-2-2010
|
21-8-2009 12:14:00
o ja, even uit nieuwsgierigheid: wat heb je al allemaal geregeld? ben es benieuwd, leuk om eens iemand tegen te komen die ook eind februari trouwt.
grts silke
|
|
Tina
6-2-2010
|
21-8-2009 14:37:20
Hey Ine,
Wij trouwen begin februari en mijn kleedje ligt al vast van februari dit jaar, kon me niet inhouden :-) Ben ook wel benieuwd wat er bij jullie allemaal al vast ligt. Bij ons: Zaal, traiteur, kleedje, auto's, kerk, gemeentehuis en we zijn vorige week al eens gaan piepen voor ringen en uitnodigingen. Da s wel nog wat vroeg, maar bij ons zijn december en januari zowiezo verloren maanden met die feestperiode... ben ook al rustig begonnen aan het misboekje, maar alles op zen gemakje zenne. Succes met je kleedje! Ik denk ook eigenlijk dat oktober/november wel nog op tijd is.
Groetjes
|
|
Marieke
18-4-2009
|
21-8-2009 15:40:12
Hallo, Hangt af van het merk, Linea Rafaelli is 12 weken levertermijn, kan je dus gerust op de nieuwe collectie wachten. Laat je niks wijsmaken ivm levertermijnen van 7 maand! Lijkt nogal onrealistisch. VERKOOPTRUKJES.
Ik heb mn kleed besteld eind okt, geleverd begin januari en 21/03 gaan afhalen voor trouw op 18/04, perfect op tijd dus. Terwijl ik in andere winkels binnenging, ja maar ja, april & oei dat gaat nipt zijn. bla bla bullshit! Toch alvast voor Linea Rafaelli
Succes en laat het u keuze niet beïnvloeden als die praatjes van verkoopsters.
Marieke
|
|
Marieke
1-5-2010
|
21-8-2009 16:56:22
Hoi,
ik trouw op 1 mei 2010 en heb gisteren mijn kleedje besteld. We gingen ook gewoon eens kijken, maar als je dan het kleed van je dromen ziet en aanhebt, dan denk je van, zal ik ergens nog een kleedje vinden dat even mooi is? Dus heb ik het maar van den eerste keer vastgelegt. Het is zoals Tina zegt, er staat geen jaartal op een trouwkleed. Geen kat die dat ziet. Mijn kleedje is ook van de collectie van dit jaar.
Veel succes alvast en geniet ervan Marieke 01-05-2010
|
|
Tine
13-2-2010
|
21-8-2009 18:55:42
Wij trouwen 13 februari en ik heb deze week mijn kleedje gekocht. Ik moet zelfs pas in januari terug gaan voor de retouches. Ze gaan dat nu nog niet doen omdat het weinig zijn heeft.
Ik heb ook vanalles gehoord in winkels. De ene zei 6 maand, de andere 4 maand, ... Volgens mij kan je wel nog wat wachten als je dat wil hoor! (Ik ging dat oorpspronkelijk ook doen, maar zag ineens mijn droomjurk hangen ;) )
Veel succes!
|
|
ine
27-2-2010
|
23-8-2009 8:21:25
Wij hebben eigenlijk nog bijna niets vastgelegd buiten de datum :o) Ik vind maar geen zaal die geschikt is voor de winter... Maar we willen er nu de komende weken wel wat haast achter zetten!
Heel erg bedankt voor al jullie tips
|
|
angie
12-12-2009
|
6-9-2009 22:45:58
ik heb nog een kleed splinter nieuw om dat ik er al 1 heb doe ik deze weg indien intressen mail me super.angie2@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|