Terug naar overzicht
wij hebben allegria bij binnengaan en ik hou van u van noordkaap als viering gedaan is.trouwen ook met uvv
Hey nathaliebedankt voor je reactie, dat van noordkaap vind ik ook wel iets hebben ja!wanneer trouwen jullie? Hoe staat het met jullie viering voorbereidingen? Via welk UVV heb je het geregeld?Wij zijn via Genk aan het regelen. We hebben wel gevraagd om niks te weten, zodat het voor ons de dag zelf ook een verrassing gaat zijn!Ben echt heeel benieuwd!Groetjes!
Hoi Gwendolyn,Gaat het goed met alle laatste voorbereidingen? Wij hebben ook bij binnenkomst het lied "Alegria" van cirque du soleil. Bij het naar buitengaan hebben wij "i got you babe" van UB40 en krissie hyde. Wij moeten nog 5 weekjes wachten voordat onze grote dag aanbreekt... Spannend!Groetjes Sarawww.25-09-09.bruiloftsite.nl
Hey,wij zijn getrouwd op 1 augustus, we hadden "Eeuwigheid" van Clouseau om binnen te komen en om buiten te gaan hadden we "When we are together" van Texas.Groetjes en geniet nog van de voorbereidingen!Inge
Hey, Wij gaan 'what a beautiful day' gebruiken als we samen na de viering (ook UVV) down the isle lopen ;) en we gaan het 's avonds bij het binnenkomen in de zaal ook gebruiken! Het is een superhappy liedje!
wij trouwen 5 september. jullie ook?alles is zo goed als gedaan enkel nog wat kleine dingetjes, en alles klaarleggen.nog een afspraak met ceremoniemeester en dj enzo.wij uvv in roeselare.grts
Here comes the sun - Beatles ?
wij hadden als vrolijk buitengaanlied: jij bent de zon, jij bent de zee, van Bart vandenbossche. Zéér goede reacties op gehad!Valerie51 dagen getrouwd
Hallo,Onze entree was op 'Love and Marriage' van Frank Sinatra.Op het einde waren er 'Come fly with me' en 'Everything' van Michael Bublé.Groetjes,Veerle
Wij gaan waarschijnlijk binnenkomen op 'Somebody' van Depeche Mode.