Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Live bandje

21-8-2009 9:25:12
Dag iedereen,

Ik ben nog maar een weekje verloofd, maar ben op zoek naar een klein bandje dat live zou kunnen spelen op onze receptie. Ik denk hierbij vooral aan muziek van Dire Straits, Leonard Cohen, etc. Beetje tempo dus, maar iets dat toch ook in de smaak valt bij de oudere generatie. Onze trouwdatum staat nog niet vast, het zou ergens voor de zomer van 2010 zijn. Kan iemand me hierbij helpen aub? De prijs speelt natuurlijk wel een rol, maar voor goede live muziek betaal ik graag wat meer (indien nodig).
Alvast superbedankt!
Brigitte

Brigitte

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 652

katrien
25-4-2009
 Meld misbruik21-8-2009 18:47:47

hey Brigitte,

Wij zijn in april getrouwd en hadden 'duo soulful' op de receptie, dat is gezellige jazz-achtige muziek. Als je ze googled vind je ze wel. ONze back-up was het rotterdams jazz trio (of duo-goedkoper)

ik hoop dat je hier iets aan hebt
veel succes
groetjes
katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...