Terug naar overzicht
SophieIk zit hier met tranen in mijn ogen. Echt waar! Klinkt allemaal zo mooi en romantisch, hoop dat mijn dag ook zo zal verlopen. Geniet nog van de wittebroodsweken en veel geluk samen!Vicky
Inderdaad, het is echt mooi geschreven. Ik kan me je gevoelens zo voorstellen!Geniet nog van je witte broodsweken!Isabelle 20/05/2006
oh ja, en we hadden ook het weer mee: gans de week hadden ze slecht weer voorspeld maar we hadden stralende zon aan het stadhuis! aan de kerk wat het een beetje bewolkt maar ook zon. we hebben zelfs de eerste receptie nog buiten kunnen doen.dus maak jullie niet druk in de weersvoorspellingen, bekijk het de dag zelfgroetjessophie 24/09/2005
Dag SophieDoor het zo te beschrijven, verlang ik enkel nog meer naar mijn dagje ! Maar daar zullen we samen wel naar aftellen en hopelijk herbeleef je met mij dan toch ook klein beetje weer dat gevoel van op jouw huwelijk !!!KuskeLien26/05/06
Hey Sophie,Hoe ontroerend seg als ik dat allemaal lees! Ik ben echt blij voor u dat het zo een mooie dag was! Nog heel veel geluk samen als man en vrouw!Doe vele groetjes aan Vanessa, trouwens een heel mooi cadeau dat je gekregen hebt van haar. Dan weet je pas wie je echte vrienden zijn hé!groetjessofie15 07 2006
Hey Sophie,eerst en vooral gefeliciteerd!!!! Ik ben ook heel blij om te horen dat het feest heel goed was want ook ons feest zal doorgaan in Hof Ter Mude.Doe het nog goed als man en vrouw en blijf genieten van alle herinneringen aan jullie mooie dag.Groetjes Mieke(22/07/06)
Sophietje,geestig verhaal. Je was echt wel mooi op jullie dag. Ik heb zo vaak met 'kiekenvel' in de kerk gezeten. Iedereen liet echt wel merken dat ze jullie graag zagen. groetjesValerieDit is waarschijnlijk een laatste keer dat ik reageer op iets van jou op dit forum. Raar...xxx
Sophie,dit is gewoon een prachtig verhaal... Als ik het lees staat het water me in de ogen. Ik ben net verloofd maar kan al haast niet meer wachten tot de grote dag...
Hela,Velen hebben mij al gezegd van intens te genieten van de voorbereidingen want dat de dag zelf voorbij vliegt. Als ik je verhaal zo lees van je huwelijksdag dan krijg ik overal kippenvel!!! Ik kan al niet wachten tot het mijn beurt is. Ik kijk iedere maandag en woensdag naar 'het leven zoals het is: de ring' en telkens staan de tranen in m'n ogen want je kunt zo goed inleven! Je beeld je gewoon in dat jij het bent die daar staat en die dag trouwt! Vandaag heb ik ook de nieuwe catalogus van 'Linea Raffaëlli' gekregen en tot nu toe heb ik 3 jurken gevonden waar ik mezelf wel in zie. Kan al niet wachten tot 22 oktober want dan ga ik voor de eerste keer passen bij Linea Raffaëlli in Brugge. Krijg kriebels als ik het hier allemaal lees!Verder wens ik je veel succes in het huwelijksleven en geniet verder nog van elkaar!!!!!Bedankt dat ik je prachtige ervaring mocht meebeleven!!!Grtz Debra (11/08/06)
Sophie,proficiat met je huwelijk en ik moet toegeven, ik hoop dat het bij ons zo een dag mag zijn. Wanneer ik je verhaal las kreeg ik een warm gevoel. Hopelijk mag het bij ons in september 2006 ook zo verlopen.Veel groetjes,Hilde09 09 2006