TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
23-8-2009 13:53:29
Beste,
ik kan je helaas niet helpen, excuses daarvoor. Ik bewaar het alleszins wel als tip. Hoewel ik er ook graag stralend uit wil zin, wil ik er toch geen te hallucinante bedragen aan geven.
Laat maar horen als je zelf meer weet, ik volg je! ;)
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-8-2009 14:08:09
Nogmaals ik: dit is de website, daar kan je al in 't NL terecht, 'n goed begin hé? :) Prijzen staan er niet bij, als je site ziet, lijken ze alles behalve goedkoop. Maar da's net reden te meer om kijkje te nemen natuurlijk!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
23-8-2009 14:10:17
Ongelooflijk, weeral ik.. Aarghh, maar goed, misschien kon je 't al raden, dit is de website: http://www.aulouvre.be/
|
|
Jessica
12-5-2010
|
23-8-2009 16:00:51
hey kathleen,
De website had ik ondertussen ook al gevonden :-) echt mooie jurken eh... Nu de enkele die ik in de etalage gezien heb stonden wel in afslag ik denk dat het deze maand en september nog de periode gaat zijn met kortingen want volgens wat ik heb begrepen, van allerhande sites, komen de meeste nieuwe collecties in november.
ik heb gewoon een beetje drempelvrees denk ik :-) vandaar dat ik naar ervaringen wilde polsen.
grtz
|
|
Elke
|
9-10-2009 8:13:26
Hey Jessica,
Ik heb daar voor binnenkort een afspraak gemaakt, ook omdat ik de jurken op de site zo mooi vond.
Aan de telefoon was er alleszins iemand perfect nederlandstalig :) ben jij ondertussen al langsgeweest? Wat zijn je ervaringen?
Groetjes, Elke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|