Terug naar overzicht
Ik ben zelf naar Couture Rachel geweest in Temse, maar was daar niet echt tevreden van (erg opdringerig!). Je hebt ook nog Couture Jetty in Beveren.Voor de rest weet ik het niet echt... Die in de Stationsstraat in St-Niklaas is weg...Ik ben zelf naar Het Bruidshuis in Merksem geweest en heb daar mijn droomjurk gevonden.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Bij Rachel in Temse was er weinig keuze, Couture Jetty in Melsele was iets meer keuze, maar het blijft natuurlijk een klein winkeltje, maar wel vriendelijke bediening.Ben ook al bij Le Chapeau en Jagré in A'pen geweest.Voor de rest is er in het Waasland niets.Groetjesgroetjes
Hallo,Ik ben ook naar Couture Rachel geweest, was daar op 30 min buiten, héél opdringerig!Ben uiteindelijk naar de concept store van Linea Rafaelli gegaan in Brugge, het is een eindje reiden van in Hamme, maar ik ben super tevreden!! Het is tenslotte ook een groot budget hé dat je weggeeft.SuccesMarieke
Hi, Ik ben naar Couture Jetty geweest in Melsele-Beveren. De mevrouw was heel vriendelijk. Ze had niet veel last met mij want na 1 kleed was het al beslist! Misschien eerst es kijken naar de kleedjes of merken die ze verkopen. Ik had het voor Marylise en dan is het te zot om naar Aalst te rijden als je het in Melsele ook kan kopen (als je zoals ik van Beveren bent)GroetjesNele10/04/10
ik ben ook wel te vinden voor de kleedjes van Marylise, maar weet voor de rest niet goed wat er nog op de markt is, ken niet veel merken. Tmoet dan ook nog binnen het budget passen ook...Ik ga sowieso eens bij Jetty kijken, maar heb er geen idee van of die veel of weinig keuze hebben in vergelijking met andere bruidswinkels...Mijn zus heeft haar jurk bij Jetty gehaald en was erg tevreden. Dus ik sta zeker open om daar eens te gaan passen, maar ik vroeg me gewoon af of er nog andere dingen in de buurt zijn. Dat bruidshuis in Merksem, is dat groot? Veel keuze? Veel merken? En qua prijskaartje van de kleedjes? Vergelijkbaar met bijvoorbeeld Couture Jetty of niet?
Goh... Ja, groot... Het Bruidshuis was, voor mijn aanzien, toch groot genoeg. Ze hebben er heel wat merken: Linea, Marylise, Oni Onik, Rembo Styling. Ook een héle grote pasruimte!Heel belangrijk: ze vragen op voorhand wat je budget is! Ze zullen je dus niks laten passen dat boven je budget ligt, zodat je ook niet ontgoocheld bent.De retouches daar zijn prachtig! 2 vriendinnen van me hadden, toevallig, hetzelfde kleed: het ene van Rachel in Temse en het andere van het Bruidshuis in Merksem. Wat een verschil in retouches! Bij de ene zaten er linten in om de sleep op te heffen bij het dansen (Bruidshuis), bij de andere (Rachel) niet! De eerste heeft de hele nacht zonder problemen kunnen dansen... De andere was wat anders... Ook op de rugzijde waren de retouches anders, bij het Bruidshuis duidelijk professioneler en beter aangepast aan het lichaam... Waar je wel rekening mee moet houden, is dat je bij Het Bruidshuis je retouches nog moet bijbetalen (bij Rachel weet ik niet), maar die betaal ik graag, als ik deze verhalen hoor, niet?Groetjes,Vérohttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/