Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie

22-8-2009 12:12:44
hallo
Ik ben op zoek naar een lingeriewinkel voor mijn bruidslingerie. Nu is mijn kleedje nogal ingewikkeld om lingerie voor te kiezen. Zonder lingerie wil ik niet lopen want ik ben nogal aan de zware kant. Kent iemand van jullie een lingeriewinkel in Zuid-West-Vlaanderen die veel keuze hebben in bruidslingerie voor alle soorten modellen en maten?

Merci
Groetjes

Vanessa
24-10-2021
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1130

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik22-8-2009 13:58:34

Hey Vanessa,

Kan je niet helpen met de winkel aangezien ik niet van die streek ben, maar heb wel een vraagje. Is er dan lingerie waar je alles wat strakker in kan maken? :)

Groetjes

Stephanie

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik22-8-2009 13:58:35

Hey Vanessa,

Kan je niet helpen met de winkel aangezien ik niet van die streek ben, maar heb wel een vraagje. Is er dan lingerie waar je alles wat strakker in kan maken? :)

Groetjes

Stephanie

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik22-8-2009 19:44:19

Hallo,

lingerie perfecta in zwevegem maakt reclame dat ze veel binnen hebben voor bruidjes, ohlala is ook een grote lingeriewinkel in Zuid West vlaanderen,
Groetjes,
TIne

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik23-8-2009 10:21:13

hey Vanessa

heb je al eens OLALA gedaan in Izegem?
ik ga naar daar gaan

Isabel
12-12-2009

Lut

Meld misbruik18-9-2009 21:47:28

Ik had voor overdag gewoon ondergoed in de kleur van mijn kleed. Mijn bh was push-up, iets wat k anders nooit draag en enkel aan de zijkant was er een ietsiepietsie kant aan. Daar hoorde een string bij, maar wees eerlijk... een string is niet echt gemakkelijk dus heb k die niet aangehad. (Ik ben ook aan de zware kant en had, niet beginnen lachen, een short onder mijn kleed aan. Anders liggen de zijkanten van mijn billen open van tegen elkaar te schuren. Ik ben nog nooit zo blij geweest met n oma-onderbroek! Toch niemand die dat ziet zitten!) Dit kostte samen € 15 in een mini-winkeltje ergens in Nederland toevallig gevonden. Voor onze huwelijksnacht had k wel iets 'specialers' gekocht. Dat was beige van kleur, mooi en niet sletterig en kwam van bij Triumph.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...