Terug naar overzicht
Hey Vanessa,Kan je niet helpen met de winkel aangezien ik niet van die streek ben, maar heb wel een vraagje. Is er dan lingerie waar je alles wat strakker in kan maken? :)GroetjesStephanie
Hallo,lingerie perfecta in zwevegem maakt reclame dat ze veel binnen hebben voor bruidjes, ohlala is ook een grote lingeriewinkel in Zuid West vlaanderen,Groetjes,TIne
hey Vanessaheb je al eens OLALA gedaan in Izegem?ik ga naar daar gaanIsabel12-12-2009
Ik had voor overdag gewoon ondergoed in de kleur van mijn kleed. Mijn bh was push-up, iets wat k anders nooit draag en enkel aan de zijkant was er een ietsiepietsie kant aan. Daar hoorde een string bij, maar wees eerlijk... een string is niet echt gemakkelijk dus heb k die niet aangehad. (Ik ben ook aan de zware kant en had, niet beginnen lachen, een short onder mijn kleed aan. Anders liggen de zijkanten van mijn billen open van tegen elkaar te schuren. Ik ben nog nooit zo blij geweest met n oma-onderbroek! Toch niemand die dat ziet zitten!) Dit kostte samen € 15 in een mini-winkeltje ergens in Nederland toevallig gevonden. Voor onze huwelijksnacht had k wel iets 'specialers' gekocht. Dat was beige van kleur, mooi en niet sletterig en kwam van bij Triumph.