Terug naar overzicht
ik trouw in oktober en ga volgend weekend bij de bloemist bestellen. ze hadden gezegd eind augustus of begin september.bij ons gaat de bloemist alles versieren in de kerk (deze is wel familie van ons). ik denk dat je je best eens gaat bevragen bij bloemisten en kijken welke keuze ze hebben. of zij de kerk zelf gaan versieren hangt denk ek een beetje af van bloemist tot bloemist...Groetjes,An
Ok, bedankt An!Wanneer zijn jullie dan de eerste keer gaan informeren?Groetjes, Marijke
wij hebben begin dit jaar beslist dat we gingen trouwen (niet zoveel op voorhand zoals jij dus). we zijn rond maart tegen iedereen beginnen zeggen dat we gingen trouwen in oktober.toen zijn wij de eerste keer bij de bloemist gegaan en hij heeft mij dan boeken meegegeven voor in te kijken thuis (of ze dit altijd doen weet ik niet). als je niet kunt wachten... zou ik gewoon al eens gaan kijken bij verschillende. je kunt er altijd bij zeggen dat het pas is voor juli 2010. je hebt dan toch al een idee welk genre ze daar allemaal hebben.groetjes,An
Wij hebben die besteld 2 weken voor onze trouw.Die mevrouw vond het zelf goed zo, anders zei ze, schrijf ik dat op hoe alles moet, maar 2 maand later, probeer u dat maar te herinneren.SuccesMariekereeds 4 maand getrouwd
Wij trouwen op 12/09/09, we zijn een 2 maanden geleden naar de bloemist gegaan, zij heeft dan opgeschreven dat ze op die datum een bruidsboeket moet maken (blijkbaar neemt ze er maar 2 op een dag aan), maar we moeten volgende week terug gaan om alles te bespreken qua kleuren en wensen, omdat ze het volledig personaliseerd, en als het te lang op voorhand is kan ze het zich niet meer zo goed herinneren...veel succes nogsara12/09/09