Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje voor de gasten?

22-8-2009 16:45:53

voorzien jullie iets op het huwelijksfeest zelf als bedankjes voor de gasten? zoja wat?

mijn vriend zou dit eerder niet doen omdat we een bedanktfoto na de trouw gaan sturen.

ik zou wel graag een kleine attentie doen voor de gasten maar dan iets dat niet te duur is :-)

An
10/10/09

An
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1171

Henk
29-8-2009
 Meld misbruik22-8-2009 17:14:45

Wij hebben wel een bedankje maar sturen niets achteraf. Het voordeel is dat je alweer een halve euro (minimum) uitpsaart aan postzegel, die je beter kan besteden aan een beter aandenken.
Ons aandenken is een klokje met twee kadertjes. In het ene kadertje zit een foto van ons, in het andere zit een bedankbriefje. Daarmee dekken we meteen alles ineens af: Bedankje, foto en geschenk. Je kan het vinden door op google "piego quartz" op te zoeken.

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik22-8-2009 17:34:29

Heb ook vernomen dat het een of/of situatie is. :) Ik ga eerder voor een bedankje op het feest omdat ik weet dat een foto toch vaak de vuilbak in belandt. De mensen die het echt zouden bijhouden, kan je daarna nog een foto geven he: zoals ouders, getuigen, lievelingstante of nonkel...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-8-2009 18:02:59

Wij gaan toch voor de foto. De meesten houden dat toch wel bij en een cadeautje krijgen ze wel als er een 'boeleke' is! :-)

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik22-8-2009 18:20:57

Wij geven op de trouw zelf een bedankingsfoto. Omdat we op die manier ook de website waarop de foto's van de dag en het avondfeest zullen opstaan (van elk koppel wordt er nl. op een leuke manier een foto genomen). En anderzijds sparen we daarmee de postzegels uit ;-).
Ook geven we nog een bedanking, een gepersonaliseerd zakje (laten we maken bij den drukker) met snoepjes in.

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik22-8-2009 18:20:59

Wij geven op de trouw zelf een bedankingsfoto. Omdat we op die manier ook de website waarop de foto's van de dag en het avondfeest zullen opstaan (van elk koppel wordt er nl. op een leuke manier een foto genomen). En anderzijds sparen we daarmee de postzegels uit ;-).
Ook geven we nog een bedanking, een gepersonaliseerd zakje (laten we maken bij den drukker) met snoepjes in.

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik22-8-2009 19:42:09

Hallo,

Wij geven als bedankje een proefbuisje gevuld met badkaviaar met een doorzichtige sticker met zwart lettertype met onze namen en de huwelijksdatum.
Groetjes,
Tine

An
10-10-2009
 Meld misbruik22-8-2009 22:50:56

bedankt voor de reacties.

nu heb ik toch al enkele ideeën hoe jullie het doen. (alle ideeën zijn natuurlijk nog welkom)

ik ben er nog niet aan uit. ik vind het spijtig dat een bedankje zoveel kost. wat toch oploopt als je een groot feest hebt. en een foto vind ik persoonlijk nog altijd een leuk aandenken. en blijkbaar doen de meesten toch wel het één of het ander...

Groetjes,
An

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik23-8-2009 9:48:42

Wij hebben onze receptie een andere benameing gegeven, nl huwelijksborrel en geven de gasten op de borrel een doorschijnend zakje (AVA) mee naar huis met een mini borrelflesje Martini en 2 borrelglaasjes (IKEA) mee, met daar nog een bedankkaartje aan.
Iets soortgelijks wilden we nog doen voor het dansfeest, maar daar ben ik nog niet uit.. Suggesties???

Linda
9-9-2009
 Meld misbruik23-8-2009 10:43:53

Wij hebben zelfgemaakte puntvormige doosjes ,patroon gevonden op internet, in wit en rood, een 20 tal vormen een taart met daarop een kleine foto van ons beide , de andere kant bedankt op en aan de zijkant de datum van huwelijk, binnen in hebben we liefdeshartjes in suiker gestopt

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik23-8-2009 11:05:18

@Sofie Waar heb je die kleine martiniflesjes gevonden?

Vind ik wel een leuk idee!

Groetjes

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik23-8-2009 23:11:31

Hoi
Wij sturen achteraf ook een foto op, allez, we brengen die zelf zoveel mogelijk rond om postzegels uit te sparen.
Om niemand met lege handen naar huis te laten gaan, heb ik zelf per persoon een doorzichtig balletje gevuld met ecru hartjes bruidssuiker. Heel mooi en speels!
xxx

Jelke

Meld misbruik24-8-2009 9:35:52

Wij gaan waarschijnlijk gepersonaliseerde chocoladerepen geven. We doen de wikkel van de chocolade af en doen er dus onze eigen rond, met een foto, datum en bedanktekstje.

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik24-8-2009 12:19:46

Wij hebben een blikje met 4 koffiepads in of met thee in. Deze kan je vinden op www.bedankjes.nl

Groetjes

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik24-8-2009 13:58:08

Hey,

Wij hadden van die night of the proms lichtjes in Wervik(wij komen van Antwerpen) gaan halen en dan met een printer onze namen op zilver papier gezet en er rond gedraaid(meestal is dat reklame dat er in zit, maar hier hebben we dan onze namen ingestoken) en daar gekleurde lintjes aangehangen(van AVA), omdat elke tafel bij ons een kleur had, vandaar, nu moet ik zeggen, dat er vééééél lichtjes zijn blijven liggen naderhand hoor!!Niet iedereen heeft dat mee naar huis genomen, dus als je een bedankingetje geeft, zou ik dat persoonlijk ook daarna doen of gewoon een foto ;-)Dat gaan wij ook doen ;-)

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 13:45:00

@ Stefanie:
kleine flesjes Martini vind je in Colruyt. We doen er ook nog een blikje boorelnootjes bij, genaamd "echtge-nootjes" gevonden via internet.

Sylvia
1-8-2009
 Meld misbruik29-8-2009 11:57:58

Wij wilden niet te veel geld uitgeven aan nodeloze dingen die een paar weken op de kast zouden staan om daarna in een kast te belanden voor 1 jaar en om daarna nog eens in de vuilbak te kieperen. We vonden het zinvoller die euro's te spenderen aan een mooi sponserproject. Daar op mijn werk net sponsering aan de gang is voor de uitbreiding van leefruimte voor de kinderen (instelling bijzondere jeugdzorg) hebben we gekozen om per aanwezige 2 € te schenken aan dat project. ik had dan als de genodigden binnenkwamen een kaartje gegeven met aan de ene kant hun tafelplaats op en aan de andere kant een tekstje die ons iniatief verduidelijkte. Ook hingen er nog 2 bruidspaar gelukspoppetjes aan. Ik ben blij dat ik het ook in begin van de avond heb gegeven, zo moet je niet echt aan de uitgang staan als de mensen beginnen door te gaan, maar kan je nog een snelle babbel slaan in de zaal zelf als de mensen vertrekken. En je moest er niet meer aan denken. Dus verder dansen zat er ook in...

Ps: wie graag wil weten over welk project het gaat mag mij gerust mailen: sylvia.boa@pandora.be

groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen.

Sylvia, een pas getrouwde vrouw

Natascha
10-10-2009
 Meld misbruik15-9-2009 13:55:17

Wij hebben in de Ava van die kleine mini-kookpotjes gaan halen.
Hier doen we kleine snoepjes in.Ik heb ze allemaal voorzien van een donkerrood lintje en ze komen in een doorschijnend pakje.(zoals bloemen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...