Terug naar overzicht
HeyWij hadden Eddy Wouters. Hij doet zijn vak heel goed en zijn content over onze huwelijksdag! Soms kon hij door zijn kunnen ons verrassen (bv gratis inkom tot planckendael toch nog voor 3e en 4e persoon,...)Groetjes, Laura
@LauraHey bedanktVind ik hem op het internet of heb je zijn nummer misschien?xxx
www.ceremonie-wouters.be
@ Stephanie en LauraHebben jullie eventueel een prijs want ik geraak niet op zijn website:(Zal het morgen nog eens proberenxxxVicky&Filip 05/06/2010
Ik probeer al een hele week op de website ter geraken zonder geluk... Ik had vernomen dat hij 180 euro voor 4 uur vraagt en hij zou heel goed, maar uiteraard zeer druk bezet zijn.Veel succesZijn mail: wouterseddy@skynet.be
Hahaha moest ikzelf niet trouwen op die dag ;-) Zal dus niet gaan :-)
Hey,Wij hadden Wendy van the london ceremony bus als ceremoniemeester, was echt super goed, tot in de puntjes verzorgd en helemaal niet stijf!!Hebben met momenten goed gelachen ;-)groetjes,Debby8-8-2009
@DebbyJa het was Wendy die we oorspronkelijk hadden:)groetjesVicky&Filip 05/06/2010
jaja,en ne hele simphatieke, en als je aan iets twijfelt, hij stelt je,je helemaal gerust,en je kunt iets bespreken met hem,iets wat de partner niet mag horen voor de verassing die ik wil uitvoeren met de trouw zelf. Ik mag deze verrassing hier dus nog niet verklappen ,als je wilt,vraagt het aan Eddy Wouters....ZEKER DOENGroetjes
@iedereen:)Bruidjes we hebben Eddy Wouters geboekt!Bedankt voor jullie raad we zijn weer een stap verder...xxxVicky&Filip 05/06/2010