Terug naar overzicht
Halloik nodig de collega's uit met partner. Ik zet hen allen samen voor het avondfeest, zo leren deze die elkaar niet kennen, elkaar beter kennen. Maar door andere feestjes voordien zijn er velen die elkaar al kennen. Ik ben ook al naar een trouwfeest geweest waar we zonder partner werden uitgenodigd. Dat is dus ook een mogelijkheid.groetjes
Hey Ibe,ik werk nog maar 'n jaartje op m'n huidige job en heb eerst nagevraagd wat de gewoonte daar is. Zo voorkom je gevoelige, tere snaren te raken als 't de gewoonte is om ook de partners uit te nodigen en je dat niet zou doen.Anderzijds, als iedereen (of de meesten) 't daar doet zonder de partner mee uit te nodigen, kan jij dat gerust ook.Hoe 't bij ons gaat: Mijn directe collega's (waarmee ik ons kantoor deel) en baas nodig ik uit. Eerst wou'k rest beetje uitnodigen voor receptie, maar kwam er al snel achter dat 't daar de gewoonte is om voor de andere collega's gewoon 'n drink te houden. Ben ik best wel blij om, want bespaart me 'n pak geld op die manier en als 't dan ook de gewoonte is daar, dan doen we dat toch gewoon? ;)
Met partner. Ik zou het zelf maar raar vinden uitgenodigd worden zonder partner. Zou waarschijnlijk zelfs er niet naartoe gaan. Ik heb bijna heel mijn afdeling uitgenodigd, mijn partner heeft er dan maar 3 uitgenodigd. Het is niet gelijk verdeeld maar zo zijn de gewoontes op de 2 werkplekken. groetjes, Carolina
wij hebben ze uitgenodigd met partner;als ik zelf zou uitgenodigd zijn zonder partner zou ik niet gaan denk ik;..groetjes
wij gaan ze zonder partner uitnodigen. we hebben allebei veel collega's en anders zou het wat veel zijn. we geven ook geen receptie daarmee vragen we ze op het feest. op het werk wordt het nieuwjaarsfeest ook zonder partner gedaan dus zullen ze dat niet erg vinden hé.
Hey, wij vragen de collega's ook zonder partner. Het zijn er bij mij een hele hoop (30-tal) en anders wordt het wel heel duur! We vragen die ook op het dansfeestMijn verloofde heeft wel een groep collega's die we op het avondfeest vragen met partner. Maar we kennen de partners ook goed omdat we daarmee vaker in het jaar ook mee afspreken. Dus dat is dan weer anders!Groetjes
Bij mij op het werk is het altijd de gewoonte geweest om zonder partner te doen, dus ik ga die traditie volgen. Je kan best zien wat de gewoontes zijn indien je niemand op de tenen wil trappen!
Ik heb de dichtste collega's met partner uitgenodigd op ons dansfeest. Alle andere collega's waren met partner uitgenodigd op onze receptie op zondag (net hetzelfde idee zoals een soort babyborrel). Ik heb nog heel wat cava over van onze receptie en neem enkele flessen mee naar de eerste personeelsvergadering, zo trakteer ik meteen iedereen (ook degene die op reis waren en zo).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
HoiBij ons hetzelfs als Véro:alle collega's, incl. mijn baas, zijn met partner uitgenodigd op de receptie.De naaste collega's hebben we met partner uitgenodigd op het dansfeest.Zo is iedereen (hopelijk) tevreden ;-)xxx
op mijn voorlopige gastenlijst staan mijn directe collega's, met partnerwij geven geen receptie, en om nu de hele afdeling op de avondfeest uit te nodigen dat hoeft voor mij niet