Terug naar overzicht
In Vegas zelf...Wanneer trouwen jullie? Mss zijn wij dan wel daar voor onze Honeymoon...Ben je er al geweest?Gaat super zijn!! Wilde dat eerst ook doen maar tja... om heel de familie mee te nemen werd het een beetje te kostelijk!!Veel plezier en succes.Gr.Tess
Spannend zeg !Wat bedoel je met "lekker kitsch" ? Anders kun je ook een naaister vragen en er een persoonlijk kleed van maken...
hey,Ik ben op huwelijksreis geweest in las vegas vorige maand. Er zijn op de strip verschillende winkeltjes waar je bruidskleding kan huren. Echt kitscherige kleedjes en ook hele mooie. Zowiezo aan hotel, stratosphere, daar tegenover is er eentje. Je kan er ook in las vegas kopen.Als ik jou was zou ik er geen van belgie mee naar daar pakken. Daar hebben ze er met hopen.Wij zijn nu aant sparen en gaan volgend jaar terug naar las vegas. Stratosphere is 100procent aan te raden. op www.bookings.com kan je ze goedkoop boeken.Maar shows moet je daar niet zien, zijn echt niets in dat hotelVeel plezier,
ik heb er 1tje een mooi borduox met witte lange rok geef u prijs en je mag het hebben ik trouw op 12.12.09 maar de familie wou me verassen maar ik had er al 1 indien je intressen hebt mail me super.angie2@hotmail.com