Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

joka roeselare

23-8-2009 20:32:21
voor de mensen die (huwelijks) kaarsen besteld hebben via Joka, blijkbaar stopt joka in roeselare ermee. blijkbaar worden de mensen die daar reeds kaarsen besteld hebben niet verwittigd want ik heb het via iemand gehoord. op de website gaan kijken en daar staat dus effectief dat het gedaan is ermee...

eva
19-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1215

Astrid
20-8-2010
 Meld misbruik24-8-2009 7:58:42

oei dat is wel heel spijtig wij gingen onze huwelijkskaars daar bestellen. Gaan dus op zoek moeten gaan naar een andere winkel.

groetjes
astrid

VERONIQUE

Meld misbruik24-8-2009 13:33:51

Eva,

bedankt om dit te melden. Wij hebben onze kaars 2 maanden geleden daar besteld. Heb nu eens gebeld en ze gaan de onze dus niet meer maken!
Weet er iemand een goede website waar je ze kunt bestellen?

Merciekes

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 16:04:47

www.dekaarsengieterij.be , hier kun je online kaarsen bestellen. Ze hebben een grote keuze, wij hebben de onze daar ook gekocht maar we zijn wel tot ginder gereden, het is in Brugge.

groetjes,
Windy
19/09/09

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik25-8-2009 9:31:27

Ik denk niet dat ze ermee stoppen. Ze hebben mij indertijd verteld dat ze overgenomen worden door een ander, groter bedrijf, maar er worden wel nog kaarsen allerhande verkocht. De prijzen zullen wel niet meer dezelfde zijn.

Marieke
1-5-2010
 Meld misbruik28-8-2009 16:11:05

Dit stond vandaag in de krant het nieuwsblad. Het is dus idd, gedaan ermee.

ROESELARE - De bvba Joka kaarsenatelier Buysschaert en zonen, Arme Klarenstraat 28 a in Roeselare, is failliet verklaard. Het gaat om een groot- en kleinhandel in kaarsen en toebehoren. Een curator doet het nodige.

Ik ging ook eerst daar onze huwelijkskaars bestellen, maar ga dit dus ook ergens anders moeten doen.
Vriendelijke groeten
Marieke
01/05/2010

Emilie
26-9-2009
 Meld misbruik25-9-2009 10:03:50

Wij hadden daar onze kaars besteld, maar er heeft iemand ons opgebeld dat zij de zaak overnemen en dus onder zelfde voorwaarden werken.
Het is trouwens de winkel waar wij onze kaars gingen bestellen (joka-winkel bestond toen al niet meer).

dominique

Meld misbruik7-3-2010 16:12:10

dominique

Meld misbruik7-3-2010 16:18:14

Ondertussen is Joka Kaarsen terug opgestart sinds 01/01/2010. Via de website www.jokakaarsen.be vindt U alle informatie. U kan bestellen via e-mail of je kan ook terecht in de verschillende verkoopspunten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...