Terug naar overzicht
oei dat is wel heel spijtig wij gingen onze huwelijkskaars daar bestellen. Gaan dus op zoek moeten gaan naar een andere winkel.groetjesastrid
Eva,bedankt om dit te melden. Wij hebben onze kaars 2 maanden geleden daar besteld. Heb nu eens gebeld en ze gaan de onze dus niet meer maken!Weet er iemand een goede website waar je ze kunt bestellen?Merciekes
www.dekaarsengieterij.be , hier kun je online kaarsen bestellen. Ze hebben een grote keuze, wij hebben de onze daar ook gekocht maar we zijn wel tot ginder gereden, het is in Brugge.groetjes,Windy19/09/09
Ik denk niet dat ze ermee stoppen. Ze hebben mij indertijd verteld dat ze overgenomen worden door een ander, groter bedrijf, maar er worden wel nog kaarsen allerhande verkocht. De prijzen zullen wel niet meer dezelfde zijn.
Dit stond vandaag in de krant het nieuwsblad. Het is dus idd, gedaan ermee.ROESELARE - De bvba Joka kaarsenatelier Buysschaert en zonen, Arme Klarenstraat 28 a in Roeselare, is failliet verklaard. Het gaat om een groot- en kleinhandel in kaarsen en toebehoren. Een curator doet het nodige. Ik ging ook eerst daar onze huwelijkskaars bestellen, maar ga dit dus ook ergens anders moeten doen.Vriendelijke groetenMarieke01/05/2010
Wij hadden daar onze kaars besteld, maar er heeft iemand ons opgebeld dat zij de zaak overnemen en dus onder zelfde voorwaarden werken.Het is trouwens de winkel waar wij onze kaars gingen bestellen (joka-winkel bestond toen al niet meer).
Ondertussen is Joka Kaarsen terug opgestart sinds 01/01/2010. Via de website www.jokakaarsen.be vindt U alle informatie. U kan bestellen via e-mail of je kan ook terecht in de verschillende verkoopspunten.