Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen ontwerpen

5-10-2005 13:33:51
Hallo allemaal,
Ik zit met een klein probleempje. Ik heb mijn uitnodigingen zelf ontworpen en het zit allemaal in mijn kopke, alleen weet ik niet hoe ik het moet gaan uitprinten. In de AVA kun je kaarten kopen (vierkantige 12.5 op 12.5) Ik werk met een foto en ik weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen. Ik heb proberen te werken met het programma publisher maar ik snap daar niks van.

Kan iemand van jullie mij helpen?

Oh ja, wat is voordeliger de uitnodigingen zelf uitprinten of naar een copycenter gaan. Ik zit tussen de 100 en de 125 uitnodigingen.

alvast bedankt.

Tiziana

Tiziana
7-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 466

Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik5-10-2005 17:22:21

publisher ken ik zo niet; maar ik werk met photoshop om mijn uitnodigingen te maken.
Je moet wel een beetje met zo'n programma overweg kunnen anders wordt het een hel!
Heb je geen vrienden of kenissen die dit wel kunnen?
Ik denk dat een copycenter voordeliger zal zijn.
Al die inkt die je moet gebruiken om foto's af te printen.
Daarbij komt dat de kwaliteit bij thuis-printen niet zo mooi is. Dan heb je strepen in je foto.
Als ik van jou was zou ik ze digitaal laten drukken ... komt het voordeligst uit en is mooier.

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik6-10-2005 14:38:54

Tiziana,
Ik ben ook mijn eigen ontwerp aan het uitwerken. Maar ik doe dat via Word. (Wel zonder foto; ik plak niet zo goed op papier). Ik moet nog naar de AVA gaan om mijn ideetjes uitgewerkt te zien. Maar ik ben wel van plan alles zelf te printen. De inkt zal wel op zijn, maar ik denk dat we meer gaan betalen in een copycenter.
Tot later

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...