Terug naar overzicht
Wij gaven aan iedereen die cadeau had gegeven een bedankingskaartje. Er zaten zelfs mensen (buren, verre kennissen) bij die bloemen afgaven in de kerk waar ik alsook een bedankingskaartje heb afgegeven. Wij hebben ze nadien in de bus gestopt of afgegeven daar wij ze zelf hadden gemaakt.
Dag JokeDit wordt aan iedereen gegeven. 'k ga er ook geven aan mensen die niet geweest zijn, maar toch iets gegeven hebben.GroetjesVanessa09-09-05
Hey Joke,Dat wordt normaal gezien aan iedereen gegeven die je om 1 of andere reden te bedanken hebt: voor een cadeau, voor bloemen, centjes, ... Zo kregen wij zelfs een bedankje van onze buren omdat wij hun tuin met bloemen hadden versierd op de ochtend van hun trouwdag!iets anders:Je had vorige maand ivm misboekjes je e-mailadres gegeven en gezegd dat wie geïnteresseerd was in je mis, altijd een mailtje mocht sturen. Nu heb ik al 2x geprobeerd, maar het lukt precies niet. Mijn adres is bridetinne@yahoo.co.ukNog veel plezier met de laatste voorbereidingen!Groetjes,Tinne26.08.2006
Hey Joke,wij trouwen 2 weken voor jullie en onze kerstkaartjes worden meteen onze bedankkaartjes (gaan enkele van onze foto's speciaal in "kerstsfeer" maken).Wij sturen ook naar iedereen die we om één of andere reden willen bedanken een kaartje.Nog veel succes ... het komt nu wel heel dichtbij hégroetjeskathleen
Hallo,Dank u voor de reacties. Zal dus inderdaad aan iedereen een kaartje sturen.Op onze kaartjes komen ook meteen onze kerst- en nieuwjaarswensen. Leuk idee hé.Tinne, sorry, maar heb echt nog geen tijd gehad. Omdat je zo'n lange mail gestuurd had, en ik een deftig antwoord wil geven, heb ik nog geen tijd gevonden om dit te doen. Komt zeker dit week-end in orde.Groetjes, Joke
Hey ja, dat is een super idee van die kerst- en nieuwjaarswensen! Origineel ook!Ah, je hebt die mail dan toch gehad. Geen probleem, hoor, dat het wat langer duurt; ik weet hoe druk het kan zijn. Ik dacht alleen dat het een fout adres was of zo ;-) Je moet maar zien wanneer je tijd hebt; er is helemaal geen haast bij. Ik zie het wel :-)Succes bij de drukker en nog veel plezier met de laatste voorbereidingen!!Greetz,Tinne