Terug naar overzicht
Ellen,kan je dat bootje niet aankleden met een wit glimstofje en tulle en er een "wensenbootje" (als gastenboek) mee maken ? Dat is vlug in elkaar gestoken en helemaal niet duur (behalve de bamboestokken misschien ?) Of is dit geen optie ?Groetjes
Lijkt mij wel een leuk idee tami, maar hoe zie je dat dan praktisch als gastenboek???ben daar allemaal niet zo goed in hoorX Elleke
Hallowij trouwen ook 3 juli 2010!Zelf heb ik nog niet echt een thema. Misschien doen we iets i.v.m. Parijs, want mijn vriend heeft me daar ten huwelijk gevraagd.Veel succes met de voorbereidingen!
Neem een blauw tafelkleed of stof en leg dit over de tafel, leg je boot er op! persies of je boot "drijft op het water!" :)Groetjes,Yasmina & Gregory06/08/2010
Hey,Dat van de boot als wensboot gebruiken vind ik wel een goed idee! Je kan dan naast de boot een tafel zetten met een grote vaas vol lege briefjes en dan kunnen de gasten daar een wens op schrijven voor jullie en die in de boot gooien zodat je die achteraf kan inplakken in een boek of de leukste tussen je foto's.Voor de rest kan je op de uitnodiging vragen of iedereen iets blauw van kleding draagt (of een blauw accent)Ik zou eerder met alles rond thema blauw doen dan thema boot. Ik denk dat je met thema blauw veel meer ideetjes vind!Veel succes met de voorbereiding!Groetjes
Het idee van de wensboot spreekt me al volledig aan. Maar ik moet dan toch nog iets met het rubber bootje doen eh, de mensen kunnen moeilijk hun wensbriefjes zomaar erin gooien.... toch??En voor het thema blauw ben ik ook wel te vinden....Alleen vrees ik dat mn suite niet int blauw zal willen gaan....Al bedankt voor de tips, laat maar komen hoor :-)