Terug naar overzicht
Hey Kim!Wij trouwen 1 weekje later dan jou en hebben al tamelijk wat geregeld- zaal- gemeente en kerk- fotograaf- DJ- vervoer- misboekjes (langzaam begonnen)- kapstermaar er valt nog heel wat te doen ook:uitnodigingen, menu, kleed, etc etc! Nog een kleine 9 maand en het is al zover, het zal er wel rapper zijn dan dat we denken!sofie15/05/10
wij trouwen een dagje eerder.Eigenlijk is bij ons enkel de zaal nog maar geregeld, en de kapster.We zijn bezig met een ceremonie ism UVVDJ hoort bij de zaal, dus moeten we niet regelenvervoer is iet of wat geregeld (via vrienden)en de gemeente kan pas een half jaar op voorhand, dus dat kon ik nog niet regelen6 oktober heb ik afspraken om kleedjes te gaan passen :)groetjesLien
Hey,wij trouwen ook weekje nadien en bij ons is al geregeld:- feestzaal- dj- ceremoniemeester- fotograaf- kleedje en schoenen zijn al gekozen- kerk en gemeente staat vastWe zijn momenteel aan het kijken om de kapper, make-up en bruidsboeket vast te leggen.En ook al langzaamaan aan het misboekje begonnen.Nog 9 maandjes, maar het zal er snel zijn!!Spannend!!Groetjes, Evi
Hey,Wij trouwen een weekje eerder : 1 mei !Dit is bij ons al geregeld :- Zaal- Gemeentehuis- Iemand voor de geloftes- Live muziek bij geloftes- DJ- Fotograaf- Kleed !!!!- Bedankjes- Ben bezig met de versiering voor de tafel- Kapper en visagisteAl wel wat in orde, maar nog veel te doen !Nog veel succes iedereen.TINA
Wij trouwen op dezelfde dag en hebben dit al geregeld: - zaal- DJ- kerk en pastoor (andere pastoor dan van de kerk)- bedankjes- ik ben al 1 keer eens gaan kijken voor een kleedNiet panikeren: het belangrijkste heb je al, nl. de bruidegom!!
Hoi!Wij trouwen ook op 8 mei 2010! We waren verloofd sinds 31 maart 2009...Die maanden zijn toch echt al voorbijgevlogen hoor! :)Wij moeten nog doen:VervoertrouwringenHuwelijksreisKostuum bruidegomBloemenEn da ist denk ik :)
Hoi kimWij trouwen de da voor jullie de 7 de mei, ik heb het volgende geregeld:ZaalTraiteurDJ Kleed is gekozen!!BedankjesVersiering ongeveerKerk!!Stilletjes begonnen aan het misboekje,en er ligt mij nog een hoop werk te wachten, ons avondfeest is in een gildezaal dus wij doen alles zelf. Ik wou dit zo om alles zo persoonlijk mogelij kte houden. XXX en veel succes liesbethliesbethenkristof.bruiloftsite.nl
Dag KimWij trouwen ook op 8 mei! Wij hebben volgende dingen al geregeld:- zaal (zou beetje jammer zijn mocht dat nog niet ok zijn)- fotograaf- vervoer- ceremoniemeester- ontwerp misboekje- DJ- kerk- gemeentehuis- live muziek voor op de receptieVoor al de rest (kleed, menu, bedankingen, versiering/accessoires en bloemen, trouwringen, kledij bruidegom, live muziek voor in de kerk, bruidsboeket, kleedjes bruidskindjes) zijn we nog aan het rondkijken. wil ook zelf dingen maken, dus zoek geregeld iets op op dit forum of op internet om ideeën op te doen. Ik wil ook graag een origineel "gastenboek" in de vorm van een soort babbelbox ofzo, maar ook daar ben ik nog niet volledig uit. Ideeen zijn zeker welkom!Waar trouwen jullie? En waar gaat het feest door? groetjes en dikke proficiat aan alle trouwers!!Annelies