Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kost + procedure burgerlijke trouw Stabroek

24-8-2009 11:59:13
Zijn er al bruidjes die getrouwd zijn in Stabroek? Weet iemand wat de kostprijs is om te trouwen voor de gemeente op een zaterdag?
Wij hebben onze trouwdata al doorgegeven maar hebben nog geen papieren thuis gekregen of binnen moeten brengen, is dit normaal? We hebben gewoon de data doorgegeven aan de telefoon maar weten niet ofdat dit nu voldoende is.

Alvast bedankt!

Groetjes

Kim

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2062

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-8-2009 12:22:30

Volgens mij kan je gemeente je daar het best bij helpen. Zo heb je zeker de juiste info.
Ik zeg niet dat niemand je hier wil helpen, maar je moet al geluk hebben dat er net een bruidje van Stabroek hier is, die ook nog eens alles goed weet.

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 10:57:59

Hey Kim

Je hebt geluk, hier een bruidje van 12/09/2009 in jawel hoor STABROEK. Eerst leg je een datum vast in het gemeentehuis, een 2-tal maanden voor de desbetreffende datum krijg je papieren thuis dat je voor de "ondertrouw" naar het gemeentehuis moet komen. Dit is gratis, je krijgt zelfs nog een premie van de gemeente: 50 euro per persoon indien je reeds 2 jaar in Stabroek woont :-)

Groetjes

Nathalie

Kim

Meld misbruik26-8-2009 11:28:02

Hey Nathalie,

bedankt voor je antwoord!! Dan hoop ik dat dat van ons allemaal in orde is. We hebben al een paar keer naar het gemeentehuis gebeld maar telkens een ander uur gekregen! Ik hoop dat ze dan nu het juiste uur hebben opgeschreven. Afwachten tot maart!!! Trouwen jullie ook voor de kerk? Zoja hoe is dat contact verlopen?

Alvast heel veel succes met de misschien nog laatste voorbereidingen!!!

Groetjes
Kim

08/05/2010

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 13:25:48

Hey Kim

Ja hoor wij trouwen ook voor de kerk, namelijk in de kapel Heuvels. Alles hiervoor is geregeld, enige minpunt: wij hebben een vervangpastoor (een gepensioneerde pastoor) omdat die van ons op vakantie is ... De kerkelijke dienst kost 200 euro. Nu nog duimen voor goed weer en als je zin hebt mag je altijd komen kijken :-)

Groetjes

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...