Terug naar overzicht
Volgens mij kan je gemeente je daar het best bij helpen. Zo heb je zeker de juiste info. Ik zeg niet dat niemand je hier wil helpen, maar je moet al geluk hebben dat er net een bruidje van Stabroek hier is, die ook nog eens alles goed weet.
Hey KimJe hebt geluk, hier een bruidje van 12/09/2009 in jawel hoor STABROEK. Eerst leg je een datum vast in het gemeentehuis, een 2-tal maanden voor de desbetreffende datum krijg je papieren thuis dat je voor de "ondertrouw" naar het gemeentehuis moet komen. Dit is gratis, je krijgt zelfs nog een premie van de gemeente: 50 euro per persoon indien je reeds 2 jaar in Stabroek woont :-)GroetjesNathalie
Hey Nathalie,bedankt voor je antwoord!! Dan hoop ik dat dat van ons allemaal in orde is. We hebben al een paar keer naar het gemeentehuis gebeld maar telkens een ander uur gekregen! Ik hoop dat ze dan nu het juiste uur hebben opgeschreven. Afwachten tot maart!!! Trouwen jullie ook voor de kerk? Zoja hoe is dat contact verlopen?Alvast heel veel succes met de misschien nog laatste voorbereidingen!!!GroetjesKim08/05/2010
Hey KimJa hoor wij trouwen ook voor de kerk, namelijk in de kapel Heuvels. Alles hiervoor is geregeld, enige minpunt: wij hebben een vervangpastoor (een gepensioneerde pastoor) omdat die van ons op vakantie is ... De kerkelijke dienst kost 200 euro. Nu nog duimen voor goed weer en als je zin hebt mag je altijd komen kijken :-)GroetjesNathalie