Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 8/8/2009 en fotokes.

24-8-2009 13:45:01
Hey iedereen,

Na 1.5 jaar voor te hebben bereid is het weeral voorbij!!
Ziehier ons verslagje:

6.30u tijd om op te staan en naar de kapper te gaan.
7.15u bij de kapper gearriveerd en er werd meteen aan mij begonnen, omdat de krullen tijdens de proef niet zo goed bleven, waren we er eerlijk gezegd een beetje bang voor...maar de krullen bleven PERFECT!!!
Mijn haar was gedaan om half 9, krijg ik ineens telefoon van de busmaatschappij, de bus staat in panne, we zullen een andere bus moeten sturen!!
Ik helemaal over mijn toeren!!Maar de bus was inorde, "the london ceremony bus" heeft dat goed opgelost en kregen naderhand nog een vergoeding!Dus niets dan lof over hen!!
Wendy die ook de ceremoniemeester was(tevens eigenaar van de bussen), heeft ALLES in goede banen geleid!
Mijn ventje kwam aan met de bus, samen met zijn getuige en had mijn mooi boeket bij!
daar gingen de eerste traantjes van geluk ;-)

Dan zijn we vertrokken na een hapje te hebben gegeten en een glaasje te hebben gedronken, naar het gemeentehuis, met weliswaar een beetje vertraging.
Na het gemeentehuis, zijn we naar de kerk gereden...daar stonden al een reeks vrienden ons op te wachten!!
De muziek tijdens onze mis van "EAZE" was werkelijk PRACHTIG!!
Iedereen spreekt er nog altijd over!!
Zoals ook de mis zelf en vooral de zelfgeschreven tekst van mijn broer(ook getuige van mij).

Dan is de suite naar de Vino-theka vertrokken om iets te drinken, je moet weten dat wij vrijdag, naar het Zuiderterras in Antwerpen zijn gegaan, voor 18 plaatsen te reserveren om iets te drinken en een kleinigheidje te eten, maar dat die vlakaf hebben gezegd dat dat een streep door hun rekening is!!!Zo onbeschoft.
Algoed dat een vriend van ons een wijnbar heeft, waar je ook buiten kunt zitten en dat die ons heeft geholpen!!!

Wij zijn dan fotokes gaan trekken op het Sint Andriesplaatske en aan park noord in Antwerpen...fotokes zijn gemaakt door een super goeie fotograaf Jef Celen ;-)

Dan zijn we naar de feestzaal, "Domein Martinus" met zijn allen vertrokken en hebben daar nog een broodje gegeten en ook iets gedronken, mensen die wilden konden zich gaan verfrissen, om 7 uur kwamen de eerste gasten aan.
Ik heb met kleurtjes gewerkt, wij hebben iedereen een night of the proms lichtje met een geleurd lintje aan gegeven en op tafel stonden dan dezelfde gekleurde naamkaartjes.
Wanneer iedereen er was, werden ze naar de tafels begeleid onder muziek met betrekking tot de kleuren, elke tafel had ook zijn kleur, bv je had de 'zwarte tafel' omdat ik toneel speel in de zwarte zaal en dan zo de link gelegd, met de mensen van toneel...en dan speelde we het liedje Black or white...bruin was dan Fine brown frame...enz.
Na het heerlijke eten, kwam de ijstaart!!Die was zooo lekker!!!
Dan hadden we de openingsdans en dan normaal de dans met mijn papa, maar aangezien, door omstandigheden hij niet uitgenodigd was, hebben we gekozen voor het liedje 'mama I love you' van boyz II men en heb ik ons mama gevraagd om te dansen, die wist niet waar ze het had haha ;-) huilen!!!!

Dan zouden we normaal gezien 'Les sunlight du tropique' willen laten spelen, dan kon iedereen meedansen...maar dat liedje kwam maar niet!!
Plots was het Beat it van MJ, en 4 vrienden van ons begonnen tesamen te dansen...dan iets daarna kwamen er nog een 10-tal, dat was écht bangelijk!!!!!
En zo hebben we samen met den DJ "Steve Dua" tot in de vroege (5uu) gedanst...mijn pijp was uit en ik was blij dat ik naar boven naar mijn kamerke kon haha ;-)

Fotokes kan je hier zien:
http://www.pixagogo.be/8634734219

en het filmpje van de vrienden hier:
http://www.youtube.com/watch?v=vRaneu4Rzlw

Moesten jullie nog iets weten of info over willen hebben, laat maar iets weten!!

Groetjes,

Mevr. Lambert ;-)
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1194

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 14:02:56

heb even de tijd genomen om jullie foto's te bekijken. Zeer mooi, en het is blijkbaar ook een zeer leuk feest geweest !

groetjes
05/09/2009

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 14:14:23

Debby,
echt prachtig! Heel mooi kleedje, mooie foto's, ziet er echt fantastisch uit allemaal!
En dat filmke is ook wel hilarisch!
groetjes,
sara 12/09/09

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik24-8-2009 14:25:39

Eerst en vooral een dikke proficiat met jullie huwelijk! Waw, wat een kleed! Echt de moeite om naar te kijken!
Vraagje : waar heb je de kleding van de bruidsjongetjes gehaald? En hoe lang op voorhand ben je deze gaan kiezen?

Groetjes,

Sara
14 mei 2010

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik24-8-2009 14:31:21

@Sara:
Mercikes ;-)

De kleding van mijn 2 jongens, kwamen van Mexx, in het Wijnegem shoppingcenter...en de truitjes zijn van Ralph Lauren van de Outlet in Nederland Rosada ofzoiets ;-)
Maar dat was nogal wat zene, blijkbaar moet je dat tijdens de periode februari/Maart gaan kiezen, wanneer de communiekleren binnen zijn...maar wij waren er weer véél te laat mee, we hadden dat in Mei/Juni gevonden, maar natuurlijk hun maat niet meer in, blijkbaar was dat ook geen collectie die elke mexx had, maar uiteindelijk toch in de Mexx in Mechelen gevonden....pfff niet simpel, zeker niet als je al een beetje aan de late kant bent ;-) dus ik zou zeggen, wanneer de communiekleding binnen is, ga dan zo snel mogelijk kijken ;-)

groetjes,

Debby

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik24-8-2009 15:03:17

Wel mevrouw Lambert, :)

Jullie zagen er prachtig uit! Geweldige vrienden, je moet het maar durven... ;)
En uiteraard hele mooie foto's, het is een schitterende fotograaf he! Zo lief dat je met je mama hebt gedanst. :)
Je haar was ook heel mooi, wie heeft dat gedaan?

EEN HELE DIKKE PROFICIAT!!!!

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik24-8-2009 15:06:22

@Stephanie:

Mercikes!!Mijn haar werd gedaan door kapsalon Van Wauwe op de Turnhoutsebaan in Deurne, het meisje heet Sabrina ;-)

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Leen

Meld misbruik24-8-2009 15:27:06

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik24-8-2009 15:51:26

Dag mevr Lambert :),

Je straalde duidelijk op elke foto!

Mag ik iets vragen? Ik zie dat je ook in het stadhuis van Antwerpen getrouwd bent, hoe gaat dat concreet in zijn werk?
Moet iedereen er 10 minuten op voorhand zijn? Kom je op een bepaalde manier binnen of moet je al zitten wanneer alles begint?

Maya
18-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 16:44:35

Beste Mevr. Lambert,
Eerst en vooral proficiat !!!
Jullie zagen er stralend uit!!! Knappe jurk!
De foto's met de grafitti vond ik geweldig! Was dit aan de kloosterstraat?
Ikzelf stap op 18 september in het huwelijksbootje en ook wij doen onze feest in domein Martinus. Leuk om op je fot's te zien hoe mooi er alles uitzag! en Hoe lekker het eten was!
Groetjes Maya

Kim

Meld misbruik24-8-2009 20:28:07

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik25-8-2009 8:47:34

Prachtige foto's ! supermooi koppel !!!
-x-
Nathalie

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik25-8-2009 10:15:39

@Sylvie:
Wij zijn 6 maanden en 2 weken ondertrouw gaan doen, dat was nodig, als je hoort dat we op de dag zelf 12 huwelijken in de voormiddag waren ;-)

Je moet er een 15 minuten op voorhand aanwezig zijn, maar aangezien wij panne met de bus hadden, waren wij er te laat en hebben ze een ander koppeltje binnengelaten, nu hebben wij niet zo lang moeten wachten hoor...je komt binnen onder begeleiding van de mensen daar met de suite, gaat naar boven, wacht in de ene gang aan de trap, ander bruidskoppeltje komt buiten, langst de andere kant, die gaan die grote trap af (zoals op de foto) en jij kunt daarna binnen...was toch ondanks de vele kritieken van je bent een nummer en dit en dat, een unieke ervaring zene!! ;-) Dus je zit zeker niet met alle bruidsparen in een zaal zene ;-)

@Maya: ja het is eigenlijk Munthof hoe dat heet, super leuke locatie, wij wilden niet zo de standaard foto's met de bloemen in het park ;-) alé ieder zijn eigen mening hé!;-) het is eigenlijk een zijstraat van de Nationalestraat....

Ja Domein Martinus was echt wel af zene!!!;-)

@Kim: Mercikes ;-) het kleedje is van de white couture collectie van Vankets van 2008...had dat kleedje gevonden en dacht dit wil ik!!Ookal trouwde ik 2009, ik moest dit hebben haha ;-)

@Iedereen: Mercikes voor de leuke commentaren ;-)

Groetjes,

Debby
8-8-2009

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik25-8-2009 12:11:33

Hey Debby,
proficiat! Zeer mooie foto's!!
Heel speciaal kleedje!
Ik ben vorige maand ook getrouwd in een kleedje van de white couture collectie van Vankets en ik had ook het gevoel van dat moet ik hebben :-)
Wel leuk dat jij ze zo kunt bekijken en op de site zetten, die van mij zijn gemarkeerd en ik kan er niets mee doen.
Veel geluk nog!
heidienronny.bruiloftsite.nl

Groetjes, Heidi

Valerie

Meld misbruik25-8-2009 12:28:34

Katleen

Meld misbruik25-8-2009 17:27:00

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik26-8-2009 12:34:43

Een dikke proficiat aan jullie tweetjes! Wat een prachtige foto's, mooi koppel en een bijzonder kleed! Jullie waren om door een ringetje te halen :-)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik21-2-2010 11:50:18

Hey Debby,

Ik zie bekende gezichten op je foto's :) (Valérie en Michael). Haha :)
Ik heb nog wel een vraag: wat waren jullie bevindingen over Domein Martinus? Deze zaal spreekt ons namelijk ook wel aan ..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info