TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
24-8-2009 21:29:32
Hey
Ik ben er niet geweest maar van dit forum hoor ik er enkel maar lof over ;-)
Groetjes, Laura
|
|
Vera
22-8-2009
|
26-8-2009 12:28:07
Ik ben er gaan passen, maar mijn kleed kwam niet van daar. Fantastische service! Ik werd geholpen door een superlief en geduldige jongedame. Niet twijfelen en een afspraak maken ;-)
|
|
sofie
|
26-8-2009 14:57:43
hoi, mijn kleedje zal van daar komen. Ik heb het al gekozen maar het moet nog gemaakt worden naar mijn wensen. Ik heb iets uit hun eigen collectie gekozen en zodoende kan je nog zelf enkele kleine wijzigingen laten doen. Ik was heel tevreden over de service, heb veel mogen passen en met veel geduld. De prijzen zijn niet hoger in vergelijking andere winkel (voor dezelfde kwaliteit wel te verstaan).
Groetjes
|
|
Valerie
8-5-2010
|
4-3-2010 13:49:15
Hey,
ik ben daar ook gaan passen en een mooi kleedje gezien, maar uiteindelijk toch elders gekocht. Hoewel ik owv de service en het enthousiasme van de eigenares toch bijna het kleed van Issa Moda had gekozen. Prijzen zijn volgens mij vergelijkbaar.
Groetjes
|
|
Barb
25-9-2010
|
2-11-2010 9:51:47
Hey
Ik heb dan weer een heel ander soort ervaring - ik heb uiteindelijk mijn kleed daar wel gekocht omdat het gewoon mijn droomkleed was... en omdat het van de collectie van vorig jaar was, was het elders niet meer te vinden.
Wat service betreft: met de naaisters heb ik héél goede ervaringen (en mijn kleedje was op het einde van de rit ook goed), maar de 'madam' zelf (die er uiteindelijk toch altijd bij is) vond ik een omhooggevallen, kortzichtige en soms echt grove ****. Je merkt dat ze vaak werkt met modellen, want mijn 'niet bepaald perfect' figuur werd vaak met de grond gelijk gemaakt en ik werd verschillende keren gevraagd om 'hier toch vijf centimeter' en 'daar liefst nog wat meer' af te vallen... Goed, bij een bestaand kleed heb je iets minder marge om het te vermaken, maar ze kon dat gerust op een héél andere manier hebben aangebracht/aangepakt.
Mijn advies is dus: mijd Issa Moda als je een leuke en ontspannen ervaring wil hebben, er zijn genoeg andere bruidswinkels in Hasselt waar je wél vriendelijk geholpen wordt en waar gewerkt wordt met je bestaande figuur, niet 'het figuur dat je zou moeten hebben' (Anuna, bv!).
|
|
Nicky
1-1-2023
|
29-10-2011 12:28:50
Ik heb helemaal niet de ervaring van Barb. Ik werd beide keren dat ik ging geholpen door Pascale, de eigenares. Hoewel mijn figuur helemaaaaal niet perfect is (lees: 10 kilo te zwaar en een dikke poep) heeft ze mij nooit laten voelen dat ik "dik" ben. Ik heb wel zelf gevraagd om een maat kleiner te bestellen dan mijn maat van nu, en ze wou dit enkel doen als ik haar kon garanderen dat ik minstens 5 kilo zou afvallen. Dat is ook maar normaal, anders worden de retouches duurder dan het kleed zelf en dat is niet de bedoeling! Ik ben echt wel vol lof over Issa Moda en vooral over Pascale!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|