Terug naar overzicht
van harte proficiat, wat een leuke foto's!!
Inderdaad, dit zijn héle knappe foto's!!!Groetjes,Vérohttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Proficiat!
PROFICIAT!!!! Jullie straalden gewoonweg!De foto's zijn idd heel knap! Voor ons zijn ze spijtig genoeg wat te kostelijk... ;)
Wauw, wat een knappe foto's!! Zou je me kunnen zeggen wat deze fotograaf vraagt van prijs? En wat zit er in de prijs inbegrepen? Grtjs,Joanne
Bij het lezen van jou verslag kreeg ik al tranen, maar bij het zien van de foto's...PRACHTIG. Super gedaan, zo naturel, alsof de camera er niet bij was. Heel moooi!!
Prachtig!!! Ben zelf van Aalst, dus voor mij toch heel speciaal om je foto's te bekijken. De foto's spreken voor zich....
Zalig! dikke proficiat!Door al die verslagjes kijken wij nog harder uit naar onze dag :-) vind het echt leuk om te lezen, kippevel :-)Geniet nog van de huwelijksroes :-)
Ik zal vanavond als ik thuis ben zijn prijzen doormailen want ik weet het niet exact meer.Hij heeft verschillende paketten waaruit je kan kiezen.
Hallo Sara en Tom !Allereerst van harte gelukgewenst met jullie huwelijk ! Dat jullie een lang en héél gelukkig leven tegemoet moge gaan samen :)Jullie foto's doen heel sterk denken aan die van Pieter van Impe : ze zijn even mooi, even krachtig en er spreekt zoveel gevoel uit. Ze zijn erg mooi. (Ben zelf ook een grote fan van zw/w en wij willen slechts kleur voor de foto's met de gasten, niet voor onze reportage). Is deze fotograaf ook uit Oost-Vlaanderen ?Hoedanook jullie huwelijksleven lijkt alvast op een vrolijke manier ingezet, te oordelen naar jullie blije gezichten :D Nogmaals "Proficiat" en bedankt voor de lectuur en de beelden !Groetjes
@TamiToevallig maar de eerste fotograaf die we bezochten was Pieter Van Impe.Maar we zijn niet voor hem gegaan omdat we met Pieter niet echt een klik hadden (qua persoon dan, en tenslotte breng je een hele dag met je fotograaf door)Ook vergeleken we de foto's van Tom Palmaers steeds met die van Pieter.Toen bleek dat het voor Tom geen probleem was om naar Aalst te komen (Tom is van Bilzen) was de beslissing heel snel genomen.
Een dikke proficiat Sara en Tom! Mooi verslagje en prachtige foto's! Tom Palmaers zijn stijl van fotograferen is echt geweldig.