Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag Sara & Tom 010809

24-8-2009 16:19:13
Hoi iedereen,

Aangezien ik zelf graag verslagjes lees wil ik zeker niet nalaten ook dat van mij te posten.

We waren vrijdag eigenlijk veel te laat gaan slapen want vrienden wilden perse nog een "schieting" houden de dag voor ons huwelijk.

Zaterdagochtend zijn we dan samen opgestaan rond half zes (na veel te weinig en slecht geslapen te hebben.
Ik heb een douche genomen en dan heb ik samen met Tom de brief gelezen die we onszelf hadden moeten schrijven(hadden we gedaan op de verloofdencursus en die mensen waren de brieven de dag voor ons huwelijk in onze brievenbus komen stoppen)
Natuurlijk kwamen daar al de eerste traantjes (ik ben anders bijna nooit emotioneel maar op 010809 heb ik wat afgebleit)
Ik ben dan naar de kapper vertrokken want had mijn afspraak om 7 uur. Terwijl ik bij de kapper zat heeft Tom zich gedoucht en is hij vertrokken naar mijn schoonbroer om zich klaar te maken en omdat hij wist dat die voor hem ontbijt ging voorzien is Tom snel naar de bakker voor mij gelopen.
Dus toen ik thuiskwam lag er een mooi ontbijt klaar voor mij met een superlief briefje (alweer bleiten)
Toen is mijn zusje aangekomen en ongeveer op hetzelfde moment kwam de fotograaf (de enige fotograaf in Belgie die het begrip "weddingjournalism" onder de knie heeft -----> Tom Palmaers) aan.
Mijn zus had mij nog maar 2 seconden daarvoor in mijn jurk geholpen of daar was de dame van de make up al.
Ze heeft mijn zus en mij onder handen genomen en we waren net op tijd klaar toen de suite met mondjesmaat aankwam.
Rond kwart voor 10 (perfect op tijd) belde Tom aan. Het eerste wat hij zei (met tranen in de ogen) "Ik ging wel niet wenen hoor" En hopla we waren weer aan 't bleiten.
Tom had het mooiste bruidsboeket mee dat ik ooit al gezien had en hij had ook nog een cadeautje bij ... het parelsnoer dat we samen gezien hadden maar toch maar niet gekocht hebben ...
Vandaar dat ik dus 2 kettingen droeg op mijn mooiste dag.

We zijn dan met de hele suite vertrokken richting stadhuis van Aalst, de ceremonie verliep perfect.
Nadien zijn we samen met onze fotograaf langs de grote markt van Aalst gelopen en zo door de winkelstraat waar we nog gewoond hebben, de auto pikte ons de andere kant op, op die manier hadden we al leuke foto's.
Dan zijn we in de auto gesprongen richting rusthuis waar Toms meter woont, man die was zo blij dat ze ons zag (ze kon jammer genoeg niet op onze dag aanwezig zijn wegens omstandigheden) ondertussen werd onze suite ontvangen in Kasteel De Rozerie in Aalst.
Na de foto's bij meter zijn we terug naar Aalst gereden waar we rond 1 uur aangekomen zijn, perfect op tijd om samen met de suite in het kasteel broodjes te eten.
Na het eten zijn Tom & ik foto's gaan nemen om dan tegen 15.30u naar de kerk te gaan.
De viering was supermooi!
Na de kerk ging het terug richting kasteel voor de verplichte "op-de-kast-foto's" met de familie.
Om 18.00u starte onze receptie en om 20.15u zijn we aan tafel gegaan.
Het eten en de wijn waren megalekker, het dessertenbuffet was fenomenaal!

Na het dessert werd tafel per tafel uitgenodigd naar de zaal beneden waar het dansfeest zou doorgaan.
Na 5 minuutjes stress zijn Tom en ik rustig als getrouwd koppel de prachtige trap afgekomen voor onze openingsdans "Into my arms van Nick Cave". Wat een zaaaaaaaaaaaaaalig moment.

Na de dansen met de ouders is het feest losgebarsten en dit heeft tot 6 uur geduurd, om half zeven kwamen we thuis met alle bloemen, cadeaus, ...

Dus iedereen die twijfelt om voor Kasteel de Rozerie te gaan omwille van het feit dat het eten boven is en het dansfeest beneden ... niet twijfelen!
Er is beneden genoeg plaats (stoelen en tafels) zodanig dat iedereen kan zitten (alhoewel dat niet nodig was want onze dansvloer was amper leeg dankzij dj Steven)

Jammer dat het zo snel voorbij was maar het was echt wel de mooiste dag van ons leven.

Een eerste reportage van onze superfotograaf kan je vinden op www.tompalmaers.be/saraentom

Sara
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 835

Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik24-8-2009 16:50:44

van harte proficiat, wat een leuke foto's!!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-8-2009 19:02:45

Inderdaad, dit zijn héle knappe foto's!!!

Groetjes,

Véro

http://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-8-2009 19:33:57

Proficiat!

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik24-8-2009 19:44:49

PROFICIAT!!!! Jullie straalden gewoonweg!
De foto's zijn idd heel knap! Voor ons zijn ze spijtig genoeg wat te kostelijk... ;)

Joanne
18-6-2011
 Meld misbruik24-8-2009 21:12:52

Wauw, wat een knappe foto's!! Zou je me kunnen zeggen wat deze fotograaf vraagt van prijs? En wat zit er in de prijs inbegrepen?

Grtjs,

Joanne

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik24-8-2009 21:25:02

Bij het lezen van jou verslag kreeg ik al tranen, maar bij het zien van de foto's...PRACHTIG. Super gedaan, zo naturel, alsof de camera er niet bij was. Heel moooi!!

Veronik
27-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 23:47:07

Prachtig!!! Ben zelf van Aalst, dus voor mij toch heel speciaal om je foto's te bekijken. De foto's spreken voor zich....

Daisy

Meld misbruik25-8-2009 8:13:22

Zalig! dikke proficiat!

Door al die verslagjes kijken wij nog harder uit naar onze dag :-) vind het echt leuk om te lezen, kippevel :-)

Geniet nog van de huwelijksroes :-)

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik25-8-2009 9:29:58

Ik zal vanavond als ik thuis ben zijn prijzen doormailen want ik weet het niet exact meer.
Hij heeft verschillende paketten waaruit je kan kiezen.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik25-8-2009 10:41:27

Hallo Sara en Tom !

Allereerst van harte gelukgewenst met jullie huwelijk ! Dat jullie een lang en héél gelukkig leven tegemoet moge gaan samen :)
Jullie foto's doen heel sterk denken aan die van Pieter van Impe : ze zijn even mooi, even krachtig en er spreekt zoveel gevoel uit. Ze zijn erg mooi. (Ben zelf ook een grote fan van zw/w en wij willen slechts kleur voor de foto's met de gasten, niet voor onze reportage). Is deze fotograaf ook uit Oost-Vlaanderen ?
Hoedanook jullie huwelijksleven lijkt alvast op een vrolijke manier ingezet, te oordelen naar jullie blije gezichten :D
Nogmaals "Proficiat" en bedankt voor de lectuur en de beelden !
Groetjes

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik25-8-2009 10:58:21

@Tami
Toevallig maar de eerste fotograaf die we bezochten was Pieter Van Impe.
Maar we zijn niet voor hem gegaan omdat we met Pieter niet echt een klik hadden (qua persoon dan, en tenslotte breng je een hele dag met je fotograaf door)
Ook vergeleken we de foto's van Tom Palmaers steeds met die van Pieter.
Toen bleek dat het voor Tom geen probleem was om naar Aalst te komen (Tom is van Bilzen) was de beslissing heel snel genomen.

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik26-8-2009 12:26:35

Een dikke proficiat Sara en Tom! Mooi verslagje en prachtige foto's! Tom Palmaers zijn stijl van fotograferen is echt geweldig.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info