Terug naar overzicht
Phyllis,ik heb in het Kasteel van Brasschaat nog geen huwelijksfeest gehad maar wel een feestje ter gelegenheid van een huwelijksjubeleum. Ik persoonlijk vind het er niet bijster speciaal. Bij ons was zowel de soep als de koffie niet echt warm en ook het buffet had verzorgder gekund.Maar zoals ik al zei, dit is gebaseerd op één ervaring, dus misschien was het wel een slechte momentopnamekathleen03.12.05
Wij hebben onlangs ons bedrijfsfeest voor zo'n 300 pers. gehad in het Kasteel van Brasschaet. Ik vond het een prachtige locatie, echt een heel mooi park errond, en het kasteel zelf vond ik ook heel mooi, met verschillende zalen. Het eten is er wel heel speciaal, totaal niet mijn smaak. Hangt er natuurlijk van af wat je wil. Wij zijn nogal klassiek ingesteld. Daar is het allemaal heel modern gepresenteerd en heel speciaal klaargemaakt.
Wij hebben in het Kasteel van Brassschaet dit jaar nog een reportage gemaakt.Op deze zaal valt niets aan te merken,prima bediening en eerlijke prijzen.Gewoon doen !!!Het beste voor jullie,dit wenst u: www.Videomanie.be