Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

24-8-2009 20:13:58
hoi bruidjes
Wie neemt er haar mama en schoonmoeder mee naar vrijgezellenfeestje? Schoonmoeder geeft namelijk veel commentaar dat ze niet mee mag de hele dag!
groetjes
Nathalie

Nathalie
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 842

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik24-8-2009 20:32:00

Ik doe het zelf niet. Mijn beste vriendin heeft dit gedaan en dat geeft toch wel enige remming...
Het is alsof je terug 16 bent (terwijl we 28 zijn!) en je mama je wil controleren... Ze heeft wel een leuke moeder maar toch, het is anders. Je zal minder zot doen ;-)

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik24-8-2009 20:50:32

Hoi
Ik had afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeestje.
Mijn moedertje was erbij en ik vond dat ze er echt bij hoorde!
Mijn schoonmoeder is helaas al overleden.
Het was een heel gemengd gezelschap:
3 vriendinnen, 2 zussen, 1 schoonzus,
2 nichten, mijn meter en mijn moeder.
Superleuk!
xxx

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik24-8-2009 20:54:16

Goh mij lijkt het ook wel leuk moesten ze erbij zijn. Ik denk dat dat van persoon tot persoon afhangt. Wil je je schoonmoeder er niet bij, dan vind ik dat wel toegelaten eigenlijk...

s
1-6-2007
 Meld misbruik25-8-2009 7:57:40

Lijkt mij helemaal niet gebruikelijk dat je 'ouderen' erbij vraagt. Tuurlijk als je mama mee gaat en je schoonmoeder mag niet, kan dat wel wringen. Of hoe wil je het doen?

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik25-8-2009 9:01:35

Hallo,

Voor mij was dit heel logisch, mijn mama is meegekomen. Ze wilde dit ook heel graag. Is zelf ook al naar andere vrijgezellenfeestjes geweest dus waarom zou ze niet naar het feestje van haar dochter komen? Mijn schoonmoeder is ook meegekomen. Bij mijn man zijn de papa's ook meegegaan, zij vonden dit ook super! Ik vind dat de ouders er gewoon bijhoren (als ze het zelf graag willen natuurlijk)! :-)

Groetjes,
Katrien
67 dagen getrouwd!

Mieke
17-7-2010
 Meld misbruik25-8-2009 13:05:23

Hoikes
Ik nodig ze zeker uit, moet wel eens leuk zijn!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-8-2009 16:58:00

Oei, nee. Maar wij hebben dan ook niet zo'n hechte banden met onze ouders. Als je dit wel hebt zou ik het wel doen.
Maar als de één meemag kan je de andere niet weigeren.

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-8-2009 13:35:19

No way dat mijn moeder en schoonmoeder meegaan! Dit is écht iets voor vriendinnen onder elkaar!

Ik zou mij véél geremder gevoeld hebben met hen erbij, maar dat is natuurlijk te zien hoe jullie band is...
Mijn (schoon)moeder zou het in elk geval zélf ook niet leuk gevonden hebben, denk ik. Zo tussen al dat 'jong volk' en met die opdrachtjes, een ganse nacht rondlopen,...

Doe gewoon wat je hart je ingeeft, zou ik zeggen!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Veerle
6-6-2009
 Meld misbruik28-8-2009 13:22:21

Ik ben het volledig eens met Vero.
Ik ben nog nooit naar een vrijgezelle geweest waar moeders bij waren en ik zou het zeer vreemd vinden.
Groetjes,
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...