Terug naar overzicht
Beste Evi,voor zover ik mij kan herinneren heb ik hier op het forum nog nooit negatieve kritiek gelezen over dit kasteel. Net zomin als over feestzaal Caipirinha te Merelbeke (denk dat dit in de regio zowat de drukst bezette zaal is door haar interessante verhouding prijs/kwaliteit).Als je graag een prijsvergelijking wil van een aantal feestzalen dichtbij Gent kan ik je daaraan helpen (tamavanti@yahoo.fr).Groetjes
Hey,Wij zijn daar vorig jaar naar gaan kijken en voor ons was het vergane glorie, sorry.De foto's op hun site zijn prachtig, maar wij waren van de realitiet toch wat teleurgesteld.Heb mij wel laten vertellen dat ze intussen opknapwerken gedaan hebben, dus misschien toch best eens gaan kijken.Wij trouwen op 19/09 in salons roskam in merelbeke.
Ja, ik had ook zoiets al gehoord, maar heb ook gehoord er renovatiewerken waren dus we zullen wel eens gaan kijken voor de zekerheid. Ik ook al heel wat feesten in de Roskam meegemaakt vroeger. Was altijd dik in orde! Maar ik ben er al zoveel geweest, dat we graag iets anders wilden.Grtz
Hallowij trouwen volgend jaar en geven ons feest in salons Caipirinha te Merelbeke. Dit was de voorlaatste zaal op ons lijstje en de klik was er direct. Je kan de website bekijken, maar toch beter even langsgaan, wesbite is verouderd. Mijn ouders zijn daar een tijd geleden naar een receptie gegaan en ze vonden de bediening en de hapjes dik in orde. Wij hebben de feestzaal in april van dit jaar gereserveerd en er waren reeds vrij veel boekingen voor mei 2010, dus zeker niet te lang wachten indien je interesse hebt. Zeer vriendelijke mensen ook.veel succes nog!Els