Terug naar overzicht
Heb al een paar keer een receptie/diner gehad met Rustenburg catering en dit was telkens zeer goed. Hebben een heel goed reputatie. Niet twijfelen.
hoiIk heb al zeer goede dingen gehoord van de zandberghoeve. Zelf nog niet geweest maar al dikwijls horen boffen erover.Lies15/05/2010
hoi wij zijn op 8/08/09 gehuwd en hadden ons feest in zaal rustenburg.we kunnen enkel maar met veel lof over alles spreken.wij hadden de place to cook formule, was trouwens echt fantastisch, iedereen bofte enorm met het vernieuwende concept!!!het eten was zeer fijn en erg lekker, veel keuze, vis, vlees, zeevruchten, warm , koud....het personeel erg vriendelijk en hebben echt alles in het oog, ze moesten nog maar zien dat ik iets zocht, of bvb een boeket bloemen kreeg, en ze stonden al klaar met een emmer water, of om te vragen wat ik nodig had!!!!wij hadden de dj van het huis genomen (dj bart) heel tevreden over, (hadden daar wat schrik voor) een dj kiezen die je nog niet hebt horen draaien is altijd een risico. onze dansvloer heeft van het begin tot het einde vol gestaan.van de zandberghoeve kan ik echter niks zeggen, zijn daar nog nooit naar een feest geweest.kan enkel maar mijn ervaring meegeven, maar als je een verrassend jong concept wenst op je huwelijk is rustenburg wel the place to begroetjes kelly vanuit Brugge
hallo lies,wij trouwen op 3dec 2010 en gaan voor zandberghoeve, heel vriendelijke mensen.We hebben al paar feesten meegemaakt en heel lekker van eten en alles tip top in ordegroetjes vanessa
De Zandberghoeve is zeker een aanrader, de zalen zijn ondertussen vernieuwd en het eten en bediening zijn met de jaren sterk in kwaliteit gestegen!