Terug naar overzicht
Waarom vraag je dat niet aan je gemeentehuis? Stel dat het kan, maar dat jouw gemeente dat niet wil en van die dingen...
Dat zijn we van plan...Maar hier mag ik het toch ook vragen?! En mss is het een tip voor iemand die het nog niet gelezen had op het internet maar wel hier wat rondsurft...
Tuurlijk mag je dat hier vragen, maar je berichtje kwam over alsof je het enkel info wilde te weten komen terwijl je niet eens vermeld waar je gaat trouwen.Het lijkt me dan gewoon erg moeilijk dat iemand op het forum kan weten of jullie daar dan voor in aanmerking komen want je stadsdienst bepaald zoiets.Het gebeurd vaak dat bruidjes hier info vragen in verband met hun stadsdiensten. Ik zou zo'n vragen waarop je een concreet antwoord wil, niet snel op een forum vragen. Ik bel of mail gewoon met de instantie waarover het gaat.Andere aanpak blijkbaar.
Ik vind uw berichtje toch tof want had het nog niet gehoord, maar ga bij de gemeente wel eens informeren want heeft geen mooi gemeentehuis, maar ooit werd ons gemeld dat ze overwogen de huwelijken op het oude gemeentehuis te voltrekken, maar dat dat toen wettelijk nog niet mogelijk was.