Terug naar overzicht
Wel wij hadden hier geen minuut over nagedacht en gewoon vertrouwd op onze DJ en het was Rihanna met "Please don't stop the music' en dat was dik in orde. Het is gewoon even moeilijk want niet iedereen 'durft' te beginnen dansen, ook al hebben ze zin.Uiteindelijk begint het wel hoor :-)
Onze dj heeft meteen na de tweede slow alle registers opengegooid met 'The first, the last, my evertything' van Barry White! Wie dan nog op zijn stoel blijft zitten...
Daisy , Hoe ziet zo een vragenlijst eruit?Jeffrey_Dorien@hotmail.comAlvast bedankt Dorien09.07.10
onze dj heeft een lijst opgesteld met zo van die vragen die je normaal ook wel bespreekt met je dj, maar hij had het nog eens graag op papier staan, vandaar...Dorien, ik zal je straks een voorbeeltje mailen.Groetjes,Daisy
Hi Daisy,Ritmo de la Noche - Lorca Chihuahua - DJ BoboI got my mind set on you - George Harrisonzijn zo van die nummers die je uit je stoel jagen. Enfin, mij toch :D !Groetjes en sukses met je speurtocht.
Robbie Williams: Let me entertain you!
Clouseau: En Dans!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Het is natuurlijk ook verschillend per persoon, maar probeer eens te denken aan liedjes die naar jullie uitgangstijd teruggaan, en waarvan je zeker weet dat er ook een paar vrienden uit de bol op gaan.Hier hebben we eerst wat 'social dans' gedaan, omdat er ook nog wat kinderen waren.en daarna stevig jaren 90 ingegaan, en dat was een voltreffer. misschien niet voor iedereen, maar onze familie zijn zowiezo geen dansers...
Hey Daisy,Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en zijn na de openingsdans meteen begonnen met de polonaise! Dit was een zeer goede keuze, want de dansvloer is niet leeg geweest! Het was "heb je even voor mij" van Franske Bouwer. Daarna hebben we de kuskesdans gedaan.