Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lied om feest in gang te zetten

25-8-2009 11:04:32
hey bruidjes,

ik ben bezig met de vragenlijst die we van de dj gekregen hebben...

wij hebben onze openingsdans, dan een dans ik met mijn vader en Steven met zijn moeder. In de helft van dat lied gaat de dj vermelden dat de rest van de koppels op de dansvloer mogen komen, zodat de dansvloer vol staat.

En nu zijn we nog op zoek om na dieje 2de slow een lied te spelen waarbij de meeste mensen gaan blijven plakken op de vloer en dat het feest onmiddelijk in gang zet.

Hebben jullie ideeën of hoe pakken jullie dit aan?

Daisy

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 728

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik25-8-2009 11:13:23

Wel wij hadden hier geen minuut over nagedacht en gewoon vertrouwd op onze DJ en het was Rihanna met "Please don't stop the music' en dat was dik in orde. Het is gewoon even moeilijk want niet iedereen 'durft' te beginnen dansen, ook al hebben ze zin.
Uiteindelijk begint het wel hoor :-)

Annelien
6-7-2012
 Meld misbruik25-8-2009 11:40:32

Onze dj heeft meteen na de tweede slow alle registers opengegooid met 'The first, the last, my evertything' van Barry White! Wie dan nog op zijn stoel blijft zitten...

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik25-8-2009 11:41:25

Daisy ,

Hoe ziet zo een vragenlijst eruit?
Jeffrey_Dorien@hotmail.com

Alvast bedankt Dorien
09.07.10

Daisy

Meld misbruik25-8-2009 12:12:37

onze dj heeft een lijst opgesteld met zo van die vragen die je normaal ook wel bespreekt met je dj, maar hij had het nog eens graag op papier staan, vandaar...

Dorien, ik zal je straks een voorbeeltje mailen.

Groetjes,

Daisy

tami
26-6-2010
 Meld misbruik25-8-2009 14:18:46

Hi Daisy,

Ritmo de la Noche - Lorca
Chihuahua - DJ Bobo
I got my mind set on you - George Harrison
zijn zo van die nummers die je uit je stoel jagen. Enfin, mij toch :D !

Groetjes en sukses met je speurtocht.

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik25-8-2009 20:10:20

Robbie Williams: Let me entertain you!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-8-2009 20:57:18

Clouseau: En Dans!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik26-8-2009 9:51:15

Het is natuurlijk ook verschillend per persoon, maar probeer eens te denken aan liedjes die naar jullie uitgangstijd teruggaan, en waarvan je zeker weet dat er ook een paar vrienden uit de bol op gaan.

Hier hebben we eerst wat 'social dans' gedaan, omdat er ook nog wat kinderen waren.
en daarna stevig jaren 90 ingegaan, en dat was een voltreffer. misschien niet voor iedereen, maar onze familie zijn zowiezo geen dansers...

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik26-8-2009 11:01:38

Hey Daisy,
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en zijn na de openingsdans meteen begonnen met de polonaise! Dit was een zeer goede keuze, want de dansvloer is niet leeg geweest! Het was "heb je even voor mij" van Franske Bouwer. Daarna hebben we de kuskesdans gedaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...