TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lies
15-5-2010
|
25-8-2009 12:22:05
Dag Annelies,
In mei ben ik daar naar de receptie van een trouw geweest: zeer tevreden. Mooie tuin, goede bediening én zeer originele hapjes .... zoals een mini hamburger, mini ijsje, andere gewone hapjes,soort smoothietoestandjes enz.... naar het avondfeest kon ik niet, maar van mijn vriendin en anderen te horen waren ze zeeeer tevreden over het eten, bediening ed. Mijn ouders zijn daar al meerdere keren geweest en zijn telkens zeer tevreden ('t zijn nogal kieskeurige mensen die graag zeer goed (gastronomisch) eten). Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes lies 15/05/2010
|
|
sophie
15-8-2009
|
25-8-2009 12:23:04
Hallo Annelies,
Ik ben daar ooit eens naar een trouw van een nicht geweest. Ik vind het een heel mooie zaal, maar het eten is niet echt lekker (alles smaakte hetzelfde, vlees, groenten, enz...). Het dessert was wel lekker.
groetjes Sophie
|
|
Astrid
20-8-2010
|
25-8-2009 12:41:31
hey,
Wij zijn ook langs geweest voor info te krijgen en hadden het gevoel dat ze niet flexibel waren. De recepties zijn super maar het avondfeest kan soms tegenvallen (eten niet warm genoeg of gewoon niet zo lekker) het eten zou ook niet ter plaatse klaar gemaakt worden maar opgewarmd worden in Rumbeke. Veel succes met je zoektocht!! groetjes astrid
|
|
Astrid
20-8-2010
|
25-8-2009 12:41:34
hey,
Wij zijn ook langs geweest voor info te krijgen en hadden het gevoel dat ze niet flexibel waren. De recepties zijn super maar het avondfeest kan soms tegenvallen (eten niet warm genoeg of gewoon niet zo lekker) het eten zou ook niet ter plaatse klaar gemaakt worden maar opgewarmd worden in Rumbeke. Veel succes met je zoektocht!! groetjes astrid
|
|
Cynthia
30-4-2010
|
25-8-2009 12:50:55
Hallo,
Wij trouwen op 30 april en geven ook ons feest daar. Heb er alleen nog maar positieve reacties op gekregen. Van het eten kan ik natuurlijk nog niks zeggen. Wij hebben voor die zaal gekozen omdat ze zeer kindvriendelijk zijn in tegenstelling tot andere zalen die we bezocht hebben. Onze kindjes zijn tegen ons huwelijk 3,5 en 2 jaar. En van de mevrouw van de zaal mogen ze gerust hun fietsjes meebrengen en ander gerief. Ze zei tegen ons dat we moesten doen alsof we thuis waren.
Groetjes
|
|
Frederic
|
25-8-2009 13:42:27
Hallo,
Graag deel ik mee dat Astrid wss over verkeerdelijke informatie beschikt. Al het eten wordt steeds ter plaatse bereid, zowel in Cofar als in de Visscherie. In Cofar wordt er zelf gekookt op een echte Charvet - de Rolls Royce onder de kookfornuizen. U kan ook steeds vragen om de keuken te bezichtigen. Ik begrijp niet waar het gerucht dat Astrid aanhaalt vandaan komt. Met vriendelijke groeten, Frederic
|
|
lotje
30-5-2009
|
26-8-2009 14:36:01
Het gerucht dat Astrid opgevangen heeft gaat idd al lang de ronde. Ik ga mij er niet over uitspreken of ze nu wel of niet eigen keuken hebben. Feit is wel dat ik al 2x naar trouwfeest en 1x naar nieuwjaarsfeest ben geweest in de cofar en dat het eten telkens niet echt warm had. Voor de rest vond ik de zaal wel heel mooi.
|
|
Valerie
4-9-2010
|
5-10-2009 14:15:58
Hallo allemaal!
Wij trouwen volgend jaar op 4/09/2010 en het feest gaat door in de Cofar te Rumbeke.
De zaal is heel mooi en ik heb al héél veel goede reacties gehoord over de Cofar en hun eten.
Het eten kan misschien wat minder warm hebben omdat mensen kiezen voor een walking diner. Daarom maken wij die keuze niet, maar zullen wij een menu bespreken. Omdat ik weet dat er altijd mensen zullen zijn die het laatste uit de bakjes zullen krijgen en dan kom je zoiets tegen.
Je bent beter dat je eerst eens een brunch gaat doen daar. Dat gaan wij ook doen.
Groetjes en veel succes met je zoektocht!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|