Terug naar overzicht
Pascale , Onze feest is nog niet voorbij , die is pas 09.07.10 , maar ik kan je nu al zeggen dat de locatie echt prachtig is. De mensen zijn er super vriendelijk en onthalen je heel goed. Ik vind de prijzen ook super meevallen , dat hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf van wat je neemt maar wij zitten aan een 60 à 65€ per persoon all in. En het eten mogen we in februari op de opendeurdag gaan proeven , vind ik ook wel fijn. Ik kijk er dus echt naar uit om onze grote dag te vieren op een prachtige locatie als de deze!Groetjes Dorien 09.07.10
Wij hebben ook voor de Waterhoek gekozen (28/08/2010)! Mijn zus is er 8 jaar geleden ook getrouwd en heb er nog al feesten meegemaakt, lekker eten en alles tip top in orde! En inderdaad een heel mooie locatie! Wij gaan ook naar de opendeurdag in februari om het eten te proeven.
Had er trouwfeest en ben er al tientallen keren geweest.Je kan er op zondag gaan eten en de opendeurdag is een aanrader. Je kan er prachtige foto's maken in de tuin. Ga zeker ook eens op de website !
Vrienden van ons hebben hun trouwfeest daar gedaan, vond het een mooie locatie, lekker eten, zeker een aanrader!Als wij niet zo ver van daar zouden wonen hadden we ons feest er misschien ook gedaan.groetjes