Terug naar overzicht
Eerst en vooral een dikke proficiat!!En wow, jullie zagen er fantastisch uit!Nog veel geluk en plezier in jullie leven samen.Groeten,Eva10/10/'09
Lindsey , Heel mooie foto's! Hopelijk zullen wij ook zo stralen op onze dag... maar daar twijfel ik niet aan. Ik vind inderdaad je boeketje heel speciaal en mooi.Nog veel geluk samen in jullie verdere leven als man en vrouw! Dorien 09.07.10
Hallo!De foto's zien er echt prachtig uit!Hoeveel heeft de fotograaf gekost?En van waar heb je je kleed?!Groetjes, Tine
Amaai waauw, echt mooie foto's.Ik vraag mij ook wel af van waar je kleedje is.Goh als ik dat zo zie kan ik echt al niet wachten tot onze dag!Proficiat en veel geluk samen!
Hoi Tina, m'n kleedje komt van Suere in de Zilverstraat (Brugge)... Ik heb het samen met haar ontworpen. We hebben gestart vanuit een kleedje uit haar collectie.. En zo verder opgebouwdKostprijs van de fotograaf mag ik niet prijsgeven, dit doordat ze een goeie vriendin is .. En we hebben hier en daar beetje korting gekregenMaar als je Lindsay mailt krijg je een uitgebreid schema!Groetjes
Tja Liesbeth, denk jij maar zo, wij denken er heel anders over.Het is onze keuze om de prijs niet door te geven, dus houden we het zo.Iedereen weet toch dat de gemiddelde prijzen tussen de 700 en 1000 euro liggen .. afgankelijk van het soort album enz..als je de kwaliteit van de foto's ziet en de 100 positieve en 0 negatieve reacties hoort/ziet dan weet je genoeg! Trouwens is de prijs ook afgankelijk van het soort album en hoeveel foto's je in je album wilt. Zo hebben wij niet gekozen voor een album met 200 foto's maar een album met een 80-tal foto's ! Als je dan kiest voor een digitaal album is het nog goedkoper aangezien ze de foto's niet moeten drukken .. enz enz..Prijzen van fotografen kun je niet vergelijken.
Ik geraak niet op de website:-(((Karin,Gtoetjes
Lindsay, een dikke proficiat! Jullie zagen er absoluut stralend uit! Geniet nog lekker na! Wij zijn dit ook aan het doen; we zijn vorige zaterdag getrouwd :-)
Whaw, ik ben sprakeloos van jullie foto's. Héél erg mooi!