Terug naar overzicht
Veritas hebben ze er bijna altijd een paar liggen met een blauw lintje (something blue).
veritas zeker !!zorgen je vrijgezellen-dames daar niet voor ?Waar trouwen jullie ?Wij trouwen ook op 19/09 in Aalst...
Ik zal het is moeten vragen aan mijn vrijgezellen-dames dan, ze hebben er nog niet van gesproken hoor :-))Wij trouwen voort stadhuis om 10u30 en de H.Hart kerk om 15u, en jullie???
Sofie:? Van die traditie heb ik nog nooit gehoord. Vertel!
Wij geven aan onze vrijgezellen-dame, dus degen die gaat trouwen ;-) haar koudenband cadeau en dan moet ze hem aan ons tonen op het feest.Geen verkoop of zo aan verbonden, enkel iets tussen de ladies ;-)Is gezellige traditie geworden en dus ik verwacht er ook ene.Wij trouwen om 11u30 voor de wet en om 14u30 in nieuwerkerken voor de kerk...
Is dat iets van de kanten van Aalst.Ik had het nog niet gehoord.Bij ons wordt dat gewoon gedragen. Niet meer of niet minder, omdat het er bij hoort.
Bij Veritas en zelfs bij Zeeman hebben ze kousenbanden, en anders in een online-shop te bestellen
Ik zou hem toch niet kopen bij Zeeman...Ikzelf was niet van plan eentje te kopen (want die heeft uiteindelijk toch geen nut!) tot ik er zo een spotgoedkoop zag liggen in de Zeeman. Tegen 's middags viel hij al naar beneden en heb ik hem maar uitgedaan (dus voor het stadhuis heb ik hem wel aangehad). 's Avonds heb ik die nog even aangehad voor een foto. That's it.Ach ja, vond ik geen ramp, want heeft in mijn ogen geen enkele meerwaarde...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik had de mijne gekocht bij Veritas en na het middageten lag hij ook ineens aan mijn voeten... Mijn vader had het gezien en die heeft nogal gelachen :-).
De mijne lag al op de grond voordat ik thuis weg was. Heb hem dan maar uit gedaan. Heb mij daar ook niet druk ingemaakt. Eigenlijk een onbelangrijk iets. groetjes, Carolina
ik heb een blauwe uit de zeeman, kost daar nog geen euro ;-)
wij zijn gehuwd op 8/08, mijn kousenband heb ik bij hunkermuller gekocht voor 5,50 euro.die heeft de ganse dag mooi op zijn plaats blijven zitten, en hebben nogthans magere billekes ;-)voor diegene die vinden dat een kousenband geen meerwaarde heeft, think again ladies, de mijn heeft me toch 120 euro's opgebracht met de verkoop. mooi meegenomen dus, en heeft dan nog fantastische foto's opgeleverd!groetjes
Hallo.Ik heb hem ook gekocht bij Hunkemuller.Groetjes Keshia
de mijne was ook van zeeman 69 cent denk ik, hij is de hele dag mooi op zijn plaats gebleven...ik heb de mijne cadeau gedaan aan een vriendin die volgend jaar trouwt...