Terug naar overzicht
'n Hele chique bedoening voor onze directiecomité's, elk jaar opnieuw, dus lijkt me niet slecht te zijn hé?Ook dicht bij golfterrein. ;)
Ben er vorig jaar naar een trouw van een collega geweest en het was heerlijk eten, supermooie zaal en een heel fijn feest!
Wij gingen daar al enkele malen op hotel met de flair en alles was steeds verzorgd, zeer vriendelijk personeel en zeer lekker eten.Ik gok dus dat ze dat ook meer dan in orde zal zijn voor een huwelijk...Mooie locatie trouwens!
Wij trouwen volgend jaar op 7 augustus en we hebben ook gekozen voor Residence Stiemerheide. Ik ben hééél benieuwd!! Ik hoor alleen maar goede dingen en ook de eerste service vond ik héél goed, dus het kan al niet mislopen, toch?Nemen jullie de dj die zij aanbevelen? Daar zijn wij nog niet helemaal uit. Ik vind dit heel belangrijk want de dj maakt of kraakt het hele feest... In ieder geval veel plezier!GroetjesWendy en Pieter
Hallo Stijn en Liesbet,wij zijn 19 september 2009 getrouwd en hadden ons feest in Stiemerheide. Wij kunnen niets anders dan positief zijn over de zaak. Alles was tot in de puntjes verzorgd en de samenwerking verliep heel correct. Je kan vertrouwen op Siemerheide.Groetjes,Filip en Sarina