Terug naar overzicht
Kan het niet zijn dat het havikken zijn die de ringen aanbrengen? Uilen doen dat ook wel.Misschien als je op die vogel googeld dat je iets vindt.Ik heb snel gegoogeld en op een NL-forum spraken ze over prijzen van 200-400 euro.Ik zou het ook navragen aan je pastoor (of is het voor in het gemeentehuis?) of hij dat wel ziet zitten. Niet elke pastoor vindt al die ludieke dingen leuk. (essentie huwelijk gaat door al de show dan een beetje verloren)
hey Tamaraheel leuk!!maar id zeker vragen aan je pastoor of hij dat ziet zittenLet ook zeker op het feit dat vele mensen echt schrik hebben van vogels en zouden kunnen schrikken in de kerker is een website van valkeniersmisschien kan je daar een annonce zettenwww.valkeniers.be groetjeschristel
bedankt, in september moeten we naar de pastoor en dan gaan we alleszinds al vragen wat mogelijk is qua muziek en die ringen laten aanvliegen. Ik heb al bij 2 mensen prijsgevraagd, ben benieuwd hehe
ik heb ooit geweten dat er zo'n vogel een 'slechte dag' had en boven in de kerk bleef zitten... dan heb je een probleem...
ik ben op een bruiloft geweest waar ze dat ook gepland hadden. Ze hadden geoefend in een open veld. Als de bruidegom de naam van de bruid riep kwam de valk aangevlogen en ging op zn arm zitten met de ringen aan zn poot. Maar in de kerk liep het natuurlijk mis. Dat beest werd bang en is ergens heel hoog boven in de kerk gaan zitten waar niemand er aan kon. Zelfs de valkanier kon het beest pas na 2 uur naar beneden krijgen. Ze zijn dus getrouwd met de ringen van hun getuigen. Hun eigen trouwringen zijn dan ook niet gezegend geweest. (Na 1 jaar zijn ze geschieden...)
Wij hebben dit gezien met een uil. Is uitgedraaid op een ramp, de vogel deed zijn behoefte boven het volk om vervolgens nukkig in een hoekje te blijven zitten.Is die stress je wel waardig op je trouwdag?
hoi,heeft iemand van jullie misschien tips voor adressen van de aanvliegende uiltjes of roofvogles om de ringen aan te gevenvind er namelijk ook, niks op terug behalve in nederland dan, ben van de buurt van brasschaatalvast vriendelijk bedanktellen