Terug naar overzicht
Hey, Wij zijn ooit naar een feest geweest in het hof van Nassau. Het was er heel lekker en heel gezellig. Het was die dag prachtig weer en de trouwers konden volop genieten van het rustige en mooie binnenkoertje. Nadien hebben we van de trouwers zelf ook enkel positieve reacties gehoord.Groetjes, Evi
Wij hebben zelf voor het Krekelhof gekozen.Ik ben er al 1 keer naar een huwelijk mogen gaan en dat is echt goed meegevallen, lekker, leuke omgeving... Wij hebben niet getwijfeld :-)GroetjesIlse
Wij zijn ook gaan kijken naar het Krekelhof. Uiteindelijk hebben wij voor de Waerboom gekozen, omdat het qua ligging beter was. Maar 't Krekelhof zag er wel in orde uit!groetjes,Marijke10/07/'10
wij zijn vorrig jaar naar een trouw geweest in het krekelhof (in de benedenste zaal met kleine pergola en terras buiten. Leuke zaal, lekker eten, maar spijtig dat we het koppel niet zagen zitten en dat je de mensen soms niet zag dansen door die grote pilaren. Dit was wel storend
en weet je al wat jullie gaan kiezenvoor wn is de trouw?
Iedereen bedankt voor de reactie!Een datum... volgend jaar begin september misschien. Eigenlijk weten we het niet goed, mijn vriend zou graag in de winter trouwen. Maar voor een mooie zaal te kiezen, moet je er snel bij zijn, zoals jullie waarschijnlijk wel zullen weten.We will keep you informed!
Goeiedag Annelies & aanstaande,Ik draai regelmatig in het hof van Nassau.Als je even op mijn site kijkt zie je foto van de zaal.Mvgwww.klimaxsmusic.be