Nu Online
Momenteel zijn er 451 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsduiven

6-10-2005 11:18:47
Kan ons iemand een adres bezorgen in West-Vlaanderen waar wij bruidsduiven kunnen huren?Wij huwen op 24juni 2006 te Kortrijk.

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 838

Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik6-10-2005 13:48:51

Wij gingen ook duifjes doen maar toen wij die melden aan de priester zei hij dat deze bij wet verboden zijn?
Misschien alleen maar in onze gemeente? Ik zou eerst eens navraag doen of het wel mag.

Groetjes,

Isabelle

KELLY
16-6-2006
 Meld misbruik6-10-2005 15:04:00

Hallo

ik ben niet echt op de hoogte van de wetgeving hieromtrent, maar wat ik wel weet, is dat jaarlijks tientallen duiven verloren vliegen en sterven van de honger, nadat ze gelost werden als bruidsduiven.

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik6-10-2005 18:56:22

Veroniek,

misschien als alternatief witte balonnen in de vorm van een hart oplaten (te koop bij AVA)

groetjes
kathleen

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik7-10-2005 10:58:07

Zouden er geen bedrijven bestaan die hun duiven trainen om terug te komen naar huis? Dan ben je tenminste zekerder dat je die beestjes niet laat sterven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...