TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
28-8-2009
|
26-8-2009 10:09:02
Hallo, Ik trouw binnen 2 (!) dagen al. Ik ben er ook volledig klaar voor. Morgen de kostuums halen, voor de rest is alles in orde. Groetjes, tine
|
|
annen mark
5-9-2009
|
26-8-2009 11:59:52
Dag Ariadne
Bij ons nog heel wat stress.... Nog een paar afmeldingen gehad en zelfs iemand v d suite (een relatie die op de klippen is gelopen...). We moeten menu's en pijlen nog printen. Ringen geraken hopelijk nog klaar en dan nog ophalen (ze waren niet zoals we ze gevraagd hadden...) Ook zoeken we nog bedankingen voor mensen die ons speciaal geholpen hebben.
Dus nog wel wat te doen.KLeed heb ik hier al een paar weken hangen, dus dat is in orde. Kapsel ook, wel maandag nog eens uitproberen op tijd en make-up zaterdag. Zaterdag ook vrijgezellenfeest... kijk ik ook echt naar uit! Daarnaast nog vaak nog wel wat ongeloof van gaat dit me nu allemaal over komen... nog veel aftelplezier! gr Ann
|
|
ilse
4-7-2009
|
26-8-2009 12:18:34
Morgen laatste pas, qua kapsel en make-up is alles getest en geregeld, maar blijf toch twijfelen... t zal zich volende week zaterdag wel allemaal uitwijzen zeker? ;-) Voor de rest nog wat kleine prulletjes te regelen (bedankjes afwerken, decoratie afwerken....) maar we hebben nog eventjes he. Ik heb zaterdag ook mijn vrijgezellen en kijk er enorm naar uit! Niet te geloven dat 'onze' datum zo snel nadert he :-D Alvast een geweldige dag gewenst! Ilse 5/09/09
|
|
Sofie
19-9-2009
|
26-8-2009 13:21:40
Inderdaad het is super snel gegaan die laatste maanden. Ik moet de bloemen nog bestellen voor in de Kerk, bruidsboeket ook nog (hopelijk al niet te laat), bespreking met DJ, vrijdag 2de pas kleed (was eind juni al van gedacht veranderd, dus heb het definitieve nog niet gezien), misboekjes zijn in druk gegaan, bruidsmeisjes hun schoenen nog kiezen deze zaterdag, bedankjes voor de kindjes aan de kerk afwerken, en bedankjes voor receptie en avondfeest in elkaar steken. Zaterdag 5/9 heb ik mijn vrijgezelle, en ik weet absoluut nog van niets!!! Iedereen heeft al kei goed kunnen zwijgen, en ik ben ongelijk nieuwsgierig... Sofie 19/09/09
|
|
Gwendolyn
4-9-2009
|
26-8-2009 14:15:15
Ik trouw 4 september en bij ons is eigenlijk wel alles in orde. Enkel nog vrijdag kleed en kostuum afhalen, nog snoepjes kopen voor in onze bedankjes, volgende week nog een afspraak met de dj,en vrijdag nog eens terug voor mijn make)up aan te passen. dan hebben we het denk ik!! spannend he!! xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|