Terug naar overzicht
hoi NancyIn Brussel zijn er drie bruid- en suitewinkels in de Vlaanderenstraat. Au Louvre, Amanda en de naam van de derde ken ik niet. Ze liggen wel vlakbij elkaar. Die verkopen dat zeker, zowel in bruids- als suite. Mijn mama, schoonmama en zus hadden voor onze trouw daar hun kleedjes gehaald en dat van mijn zus was bordeau (wel suite), echt heel mooi. En bovendien niet duur, voor 500 euro heb je daar een pracht van een kleed!groetjes!Gaelle
hoi, ik heb ook een bordeau trouwjurk en heb dat gekocht bij Pronuptia in Rijsel. heel mooi en helemaal niet duur.groetjesolivia (6/1/06)
hey olivia weet jij mss of die een website hebben?alvast bedankt nancy12-05-06
hallo,Bij pierre-yves kan je verschillende van de eigen creaties in een aantal kleuren krijgen, waaronder bordeaux.Groetjes,Joke
Bij Linea Raffaelli heb je in de suitecollectie kledij in alle kleuren, ik ben er bijna zeker van dat daar ook iets bordeaux zal tussen zitten!!!Op www.linx-fashion.be kan je een aantal kleedjes bekijken van Linea Raffaelli.GroetjesELKE 12-08-2006
Nancy,toen ik dit weekend mijn kleed voor de eerste keer ging passen, was de nieuwe suite collectie van Linea Raffaelli net binnen. Er zitten een paar prachtige stukken in bordeaux tussen die perfect als trouwkleed kunnen dienen.veel succesgroetjeskathleen03.12.05
voor nancywww.pronuptia.co.uk