Terug naar overzicht
hey, Ik heb nog een vraagje : krijg je dan bij elk pakket een album 30x30? Want ik zie dat precies alleen bij het laatste staan?
Het album is enkel bij het duurste pakket.Je kan wel steeds een album nemen maar dat is apart te betalen.Wij hebben voor een "rechthoekig" album gekozen zodanig als je het openlegt dat je 1 groot vierkant hebt en betalen hiervoor ongeveer 700 euro (maar dit model is vrij duur, er zijn er goedkopere mogelijk)
Wij hebben onlangs ook een prijsofferte aangevraagd bij Tom Palmaers en die prijzen lagen toch een 400-tal euro hoger. Ik denk dat hij zijn prijzen aangepast heeft voor 2010 :)
mmm, dan vind ik dit toch wel vrij duur...
Tiens ik wist niet dat je iemand geschift kan/mag noemen omdat hij/zij een bepaald budget voorziet voor een bepaald iets.
mijn fotograaf: 750 euro: vanaf s'morgens tot 1 uur na openingsdans (was bij ons 01.10). alle foto's op dvd (1500stuks), indien je album wou , moet je wel bij betalen, maar je bent niet verplicht omdat bij hem te nemen. dus in verhouding ben je altijd goedkoper af. zijn site www.davidmaesen.com en hij is echt goed.
Dit is er toch echt wel ver over. Ik ben zelf een grote fan van Tom zijn werk en bewonder hem. Maar nu ik zijn prijzen hoor vind ik het toch wel erg overdreven. Vooral aangezien ik zelf met fotografie bezig ben en wij ook al trouwfoto's in die stijl genomen hebben. En wij zaten heeeeel ver onder zijn prijzen. Maar ieder zijn keuze he. Ik zou het er zelf nooit aan kunnen geven.
HAlloWij hebben ook voor Tom Palmaers gekozen voor ons huwelijk volgend jaar.Zijn prijzen vallen nog goed mee als je vergelijk welk materiaal en kwaliteit hij heeft. Ikzelf ben een hobby fotograaf en als ik zie wat voor camera's en lenzen hij gebruikt, dan moet hij wel over het gemiddelde in prijs zijn. Ik vind het waard om dit ervoor te betalen als je ziet naar zijn eindresultaten.Hij is ook de enige Belgische fotograaf inschreven bij WPJA.com en hij was ook de fotograaf van het huwelijk van Anthony De Clerck.