Terug naar overzicht
Hela,Ik heb het gepast, maar was er niet mooi mee :-(. Maar vind het wel nog altijd heel mooi. Heb nu de 966 van Benjamin Roberts. Je gaat er absoluut succes mee hebben!
Ik heb er zeker en vast succes mee gehad. Iedereen vond het prachtig, het was echt mijn droomkleedje!Ik ben ondertussen al 19 dagen getrouwd en ik was benieuwd wie misschien hetzelfde kleed had.Ben net eens gaan piepen naar jouw kleed! Wauw echt mooi! Daar ga jij zeker en vast ook heeeeel veeeel succes mee hebben.Geniet ervan, het is een dag om nooit te vergeten. Ik moet er alle dagen nog aan terug denken hoe mooi onze dag was. Het was echt puur genieten!grtjsAnne
Is inderdaad een zeer mooi kleedje. Mag ik vragen waar je het kleed hebt gekocht?Ellen
Hoi Ellen,heb het gekocht bij Cermo in Turnhout. Ik weet wel niet of je het daar nog kunt kopen want heb het vorig jaar eind oktober gekozen. Ze hebben het ook bij Lilian Claes in Herentals.Waarschijnlijk ook bij le Chapeau in Antwerpen.grtjsAnne
Hallo,Ik ken het kleedje. Is idd heel mooi. Ben zelf ook een Pronovias-fan :-) Mijn trouwkleed was nr 11 op de website www.pronovias.com (Hamlet). Paste perfect voor me! Zonder bandjes ging me niet zo goed. Heb er veel complimentjes mee gehad.Geniet er nog van!Groetjes,Katrien68 dagen getrouwd!
't is een heel mooi, proficiat ! Mijn kleed was ook van Pronovias, Higuera.Echte droomjurken ! Veel plezier ermee !grtjs
het is een zeer mooi kleed, ik ben getrouwd in een pronovias (navel), vond het een schitterende jurk en vind de collectie zeer mooi.Op 16 Mei 2009 getrouwd.