Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ROSA CLARA ANTWERPEN

26-8-2009 12:20:06
Wat zijn jullie (pos. of neg.) ervaringen met ROSA CLARA in Antwerpen? Alvast bedankt voor de antwoordjes. groetjes

marijke
13-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2519

katlijn
31-7-2010
 Meld misbruik26-8-2009 13:29:37

Hallo mede-bruidjes, goeie vraag, ik zou dit eigenlijk ook willen weten, heb er een afspraak begin september gemaakt, en als je de site bekijkt, ziet het er alvast in orde uit..
groetjes

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik26-8-2009 17:27:37

Ik heb er vorige collectie gepast.
De winkel was toen nog niet open en ben gaan passen in een hotel in antwerpen.
Mooie keedjes, aparte stijl, maar er zit vanalles tussen.
Super service en heeeeeeeel vriendelijke mensen.
Ik was aan het twijfelen tussen het kleed dat ik nu heb en eentje van rosa clara.
Echt de moiete waard om te doen !!!
Groetjes

Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik26-8-2009 22:19:35

Hallo,

Begin juli heb ik daar een jurk gepast (ik was toen alleen en er was eigenlijk niets gepland op dat moment) en ik was er weg van! Echt verliefd en dit was de jurk dat ik wil.
Op dat moment hebben we een afspraak gemaakt half augustus (gezien ik voor een periode naar het buitenland ging ) samen met mijn ouders. We kwamen er aan op de dag van de afspraak, 11.08, en die dame wist van niets dat ik kwam terwijl mijn afspraak wel in de agenda genoteerd stond. Ze zei dat het computersysteem plat had gelegen en dat ze daardoor niet wist dat ik kwam. En ondertussen bleek dat ze "mijn kleed" naar spanje laten vertrekken omdat ze het daar nodig hadden, dus ik kon het niet passen. Ze heeft me nog een paar andere kleedjes laten passen maar dat was natuurlijk niet "het" kleed.
Ze beloofde me om het te bestellen en me op te bellen over de stand van zaken, ondertussen heb ik zelf al eens gebeld en is er nog geen vooruitgang in de zaak. Ze doen hun best, vertelde ze me.
Als je je kleed koopt voor 31.08 kon je trouwringen bijkrijgen. Maar door dit misverstand van hen, zal dit niet lukken, wat ik wel jammer vind gezien ik de ringen wel mooi vind en wij daar niet zoveel geld wilden aan besteden en dit zo wel goed uitkwam.
Dus ik blijf wachten op een telefoontje...en ik hoop dat dit binnenkort komt.
groetjes

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik27-8-2009 13:36:00

Wel, ik vroeg het omdat mijn zusje haar suitekleed daar heeft besteld en ook bij haar was m'n de afspraak helemaal 'vergeten'. Het kleed was nog niet geretoucheerd en dat was normaliter de bedoeling, nu moeten we dus nog eens terug gaan en hopen natuurlijk dat alles nog in orde komt voor het huwelijk binnen een paar weken....
Hopelijk zijn dit louter kinderziekten en moeten we ons geen zorgen maken.
toch bedankt voor de reacties, groetjes

Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik27-8-2009 20:29:46

He Marijke,

precies alsof het lot beslist heeft om te reageren!
Ze hebben vandaag gebeld dat het kleed gearriveerd is en dat ik het mag gaan passen!
Ben dus heel tevreden!

Ik hoop inderdaad ook dat het kinderziekten zijn! Succes met het kleed van je zus en ik laat weten hoe de ontvangst zaterdag was!

groetjes

Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik29-8-2009 19:19:51

Ik ben dus vandaag mijn kleed gaan passen en ik heb het dan ook gekocht! Heel vriendelijk. Dus ik ben heel blij!
Hopelijk gaan de retouches wat vlot.
Wanneer dient het kleed van je zus klaar te zijn, wanneer trouw je dus?
Groetjes

Margot
19-9-2009
 Meld misbruik5-9-2009 17:14:00

Ondanks het feit dat Rosa Clara heel mooie kleedjes heeft, zou ik het iedereen afraden om de winkel in Antwerpen daarvoor aan te doen. Het personeel spreekt geen Nederlands, maakt fouten waarvoor het geen verantwoordelijkheid neemt, en liegt op de koop toe. Dat alles heeft ertoe geleid dat het kleed dat we in februari besteld hadden pas tweee weken voor onze huwelijksdatum (in september) hebben gekregen én dan nog met fouten op de koop toe. Wij zijn zeer ontgoocheld over de manier waarop Rosa Clara zijn klanten behandeld en helaas ook niet de enige. SLECHTSTE klantenervaring OOIT!

katlijn
31-7-2010
 Meld misbruik8-9-2009 9:42:18

Hallo bruidjes,
Ben er vorige zaterdag geweest, en inderdaad: personeel niet professioneel, weinig keuze in kleedjes (van de kleedjes die ik wilde passen uit de catalogus, hadden ze er bijna geen in de winkel!), en echt spijtig want de gebruikte stoffen zien er kwalitatief goed uit.

Kathy
10-6-2010
 Meld misbruik9-10-2009 15:59:16

Hallo Allemaal,

Alhoewel ze niet alle modellen in de winkel hadden, hebben ze toch de gewenste modellen bestelt voor mij. Ondertussen heb ik de jurk van mijn dromen gevonden.
Alles is goed verlopen zowel met de bediening als bij de retouches.

Groetjes

christel

Meld misbruik21-10-2009 19:27:04

Wel dames ik laat jullie weten dat er vanaf heden een nederlands talige dame bij Rosa Clara werkt en Antwerpen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...