Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misviering

26-8-2009 13:19:37
Hallo

vanavond gaan wij voor de eerste keer langs bij onze pastoor. Ik weet niet of dit dan al echt is om de mis te bespreken ofzo. Heb al gehoord van sommigen dat je zo enkele vragen krijgt voorgeschoteld. Nuja, ik heb voor de zekerheid mijn vragenlijstje bij voor wat praktische zaken.
Ben benieuwd!!!
groetjes (03-07-2010)

Jessica D
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 424

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-8-2009 13:26:22

Dat is zeker nog niet om je hele viering te bespreken, hoor! Dat is eerder om administratief in orde te zijn. De pastoor noteert dan allerlei gegevens van jullie (best de trouwboekjes van jullie ouders ook meenemen, want daar staan de gegevens in ivm jullie doopsel) en kan dan inderdaad ook vragen waarom jullie nu eigenlijk voor de kerk willen trouwen.
Meestal valt dat allemaal wel goed mee hoor en hoe je je eigenlijk niet echt zorgen te maken.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik26-8-2009 14:55:55

Hallo,

Bij ons heeft hij toen de administratie in orde gebracht, ons dossier aangemaakt ed. Vragen waarom we voor de kerk wilden trouwen en over het geloof hebben we nooit gehad. Ook heeft hij toen misboekjes meegegeven, die konden we dan als voorbeeld gebruiken. Onze mis is dan later besproken toen het boekje af was.

Groetjes,
Katrien
68 dagen getrouwd!

Lauretta
18-7-2009
 Meld misbruik26-8-2009 17:59:06

Hallo Jessica
Wij hebben ook geen vragen gekregen over het geloof ed. Bij ons wou hij enkele persoonlijke dingen (hobby's, kindertijd....) van ons weten. Deze werden gebruikt tijdens de mis, waardoor het een prachtige mis werd en iedereen vaak aan het lachen werd gebracht.

Groetjes
(18/07)

Jessica D
3-7-2010
 Meld misbruik26-8-2009 18:43:59

Bedankt voor jullie reacties. Ben al wat meer op men gemak hehe

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...