Terug naar overzicht
Wij hebben zowat alle fotografen die hier worden aangeprezen of reclame voor zichzelf maken gecontacteerd voor een offerte. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Ronny Wertelaers uit Hasselt. Vooral omdat hij wat betreft prijs heel sterk was maar ook omdat hij komt van s morgens tot na de openingsdans. Na een afspraak bij hem thuis en het bekijken van 100den foto's van andere bruidsparen wisten we zeker dat we een goede keuze hadden gemaakt. Ik heb alvast 1 ding geleerd: prijs staat niet altijd gelijk aan kwaliteit! Ook heeft iedere fotograaf wel een eigen stijl, het is belangrijk dat jullie je als bruidspaar in die stijl terugvinden
Hallo, wij hebben ook Ronny Wertelaers en vonden hem ook meteen sympathiek en zeer goed in prijs. Hij maakt rapportages in journalistieke stijl maar ik denk dat tegenwoordig heel veel fotografen zo werken. Wij hebben tot nu ook geen spijt van onze keuze.
Hey,Neem zeker eens een kijkje bij www.sgoovy.net Superkwaliteit voor een vrij goedkope prijs!Groetjes en veel succes met je zoektocht!
Hier nog een bruidje die voor Ronny Wertelaers heeft gekozen! Vorige zaterdag zijn we getrouwd en we konden ons geen betere fotograaf inbeelden! Geen moeite was teveel voor hem en hij is superaangenaam in omgang. Na 1 babbeltje met hem, hadden we al beslist. Ik kan voorlopig nog niets zeggen over de foto's (heb ze uiteraard nog niet gezien), maar ik ben er 1000% zeker van dat ze prachtig zullen zijn!
Wij hebben Thierry van Fotomoment! Een aanrader! We hebben onlangs onze verlovingsshoot gedaan met hem, en die was heel goed meegevallen. Hij heeft ook onze uitnodigingen gemaakt. Heel sterk qua prijs en heel goede service.groetjeswww.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Wij zijn helemaal weg van Nimsa. Zowel de prijs als het geleverde werk zijn absoluut aan te bevelen!
hey,wij hadden ook Thierry van Fotomoment: als hij nog vrij is, gewoon doen!!Foto's waren heel belangrijk voor ons, en het resultaat is super! Hele toffe gast, trekt fenomenale foto's, staat open voor alles, bereidt je dag tot in piepkleine details voor, stelt door z'n persoonlijkheid iedereen op z'n gemak zodat iedereen heel ontspannen op de foto's staat... En je krijgt alle foto's (bij ons ongeveer 3000!) in hoogste kwaliteit op dvd. En de prijzen zijn ook super :-). Op z'n site staat ook nog een reactie van ons...groetjesKirstenps: als je de site opent: wij zijn het koppel van de reeks foto's die automatisch start :-)
Hey,Ik heb al contact op genomen met fotomoment maar hij is niet meer vrij die dag.Spijtig.Groetjes Danitsia en Gregory
Ook wij hadden een afspraak met Thierry, maar...hij kwam gewoon niet opdagen. Nooit meer iets van gehoord!!
Beste,Je kan altijd ook even kijken op www.foto-videoreportage.be :-)mvgGuy
Enkel ervaring met fotohoek - niet aan te raden!:- De foto's zijn mooi, maar daar stopt het dan ook mee. Alhoewel de site een vriendelijke man toont, is dit alleszins niet het geval.- op de receptie de familie schofferen die ook foto's nemen- de website waar hij de foto's achteraf opzette werkte de helft van de tijd niet, of de foto's waren maar half opgeladen- naderhand een boek voorgesteld digitaal met meer bladzijden in dan wij gevraagd hadden (kostprijs 200 euro meer). Hij wou geen fotoboek maken met het aantal dat wij contractueel afgesproken hadden. Direct gedreigd met een rechtzaak toen wij vriendelijk vroegen om een voorstel te maken met het aantal bladzijden dat wij gevraagd hadden.Kortom: mooie foto's maar onmogelijke fotograaf.