Terug naar overzicht
de fotografen van www.huwelijksfotografie.info werken over gans vlaanderen reportages af700 euro voor een ganse reportage met twee fotografenalle foto's in hoge resolutie op dvdslideshow op dvd50 km vervoersonkosten gratis, de rest aan 25 cent per kmhuwelijken in november, december, januari en februari: gratis vergroting!
Hey, neem zeker ook eens een kijkje bij www.sgoovy.net Zeker ok qua prijs/kwaliteit!!!!Groetjes en veel succes!
Wij hebben Appleblue, zijn van mechelen, maar gaan overal wel denk ik.wij zijn van herentals en ze vallen heel goed mee van prijs. Wij betalen voor gemeentehuis, kerk en fotoshoot ongeveer 350euro.groetjes
Hey, Wij zijn ook van der noorderkempen. Wij hebben Jelle Aarts uit Antwerpen (www.jelleaarts.be ). GroetjesTina11-09-2010
Hey Kim,Mijn ventje zit in de fotoclub van Turnhout. Hijzelf is nog echt een beginneling, maar velen van die club hebben al meerdere trouwkoppels getrokken. Moest je interesse hebben in verdere gegevens, mail me dan ff.evymachilsen@hotmail.com