Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf omgeving Noorderkempen

26-8-2009 17:47:21
Het iedereen,
We hebben ondertussen de zaal, het gemeentehuis en de dj vastgelegd, maar men vertelt mij dat je met de fotograaf best ook niet te lang wacht. Dus nu onze volgende zoektocht: een betaalbare fotograaf. Kennen jullie betaalbare fotografen in de Noorderkempen en wat zijn de gangbare prijzen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groetjes
Kim

Kim
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1199

christ

Meld misbruik26-8-2009 20:45:58

de fotografen van www.huwelijksfotografie.info werken over gans vlaanderen reportages af

700 euro voor een ganse reportage met twee fotografen
alle foto's in hoge resolutie op dvd
slideshow op dvd
50 km vervoersonkosten gratis, de rest aan 25 cent per km

huwelijken in november, december, januari en februari: gratis vergroting!

steven

Meld misbruik26-8-2009 20:47:21

Hey, neem zeker ook eens een kijkje bij www.sgoovy.net
Zeker ok qua prijs/kwaliteit!!!!
Groetjes en veel succes!

Daisy

Meld misbruik26-8-2009 22:26:32

Wij hebben Appleblue, zijn van mechelen, maar gaan overal wel denk ik.
wij zijn van herentals en ze vallen heel goed mee van prijs. Wij betalen voor gemeentehuis, kerk en fotoshoot ongeveer 350euro.

groetjes

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik27-8-2009 12:00:45

Hey,
Wij zijn ook van der noorderkempen. Wij hebben Jelle Aarts uit Antwerpen (www.jelleaarts.be ).

Groetjes

Tina
11-09-2010

evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-8-2009 18:33:45

Hey Kim,

Mijn ventje zit in de fotoclub van Turnhout. Hijzelf is nog echt een beginneling, maar velen van die club hebben al meerdere trouwkoppels getrokken. Moest je interesse hebben in verdere gegevens, mail me dan ff.

evymachilsen@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...